Avatar billede Xerrion Nybegynder
14. april 2014 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Samsung S27C350 slukker kort når man slukker på en kontakt.

Hej Eksperten.

Jeg står med et problem som jeg aldrig har prøvet før, og kan simpelthen ikke regne ud hvad det skulle være, og er meget IT stærk. Købte en Samsung S27C350 for lidt over en uge siden. Det hele var fryd og gammen den første times tid, indtil den begyndte at slukke kort af og til i 1-2 sekunder og så tænde igen, tog det ikke så hårdt, selvom jeg nok burde have gjort det. Men jeg fandt ud af da min kæreste en dag slukkede lyset i rummet eller en stikkontakt i gangen så slukkede skærmen de 1-2 sekunder og så tænde igen.. Skærmen har ikke jord i stikket, så ved ikke om det kan være den der er synderen. Det skal siges at vi bor i lejlighed og den gør det også hvis andre i opgangen tænder eller slukker noget. Har prøvet at ændre opdaterings hastighed, utallige google søgning som ikke fandt noget. Har dog ikke prøvet med VGA-stik, men tænker at det nok ikke gør en forskel. Sig endelig til hvis i skal bruge flere oplysninger, så skal jeg nok komme med dem. Dette og så min første gang jeg skriver her, for plejer at kunne afhjælpe et problem selv. Jeg har sat point til 100, da jeg næsten er begyndt at trække håret ud med rødderne

Hilsen Lasse.
Avatar billede Xerrion Nybegynder
14. april 2014 - 16:00 #1
Har forresten testet med en anden skærm og der sker problemet ikke.
Avatar billede milter Ekspert
14. april 2014 - 21:03 #2
"Købte en Samsung S27C350 for lidt over en uge siden"

Løsningen er derfor en reklamationssag.
Avatar billede Xerrion Nybegynder
14. april 2014 - 21:20 #3
Har også haft ringet til dem i dag, men det ville være lækkert hvis der lige var en hurtig løsning. Da den ellers skulle stå på værksted påsken over, men tager den bare først ind efter påske.
Avatar billede milter Ekspert
14. april 2014 - 21:31 #4
Jeg har aldrig før hørt om det problem, du omtaler, så jeg kan ikke en gang give et bud. Og jeg tvivler også stærkt på, andre kan give en holdbar løsning.
Avatar billede Xerrion Nybegynder
14. april 2014 - 21:41 #5
Smider lige en video med det.

https://www.youtube.com/watch?v=VYGm2HGUnkQ
Avatar billede milter Ekspert
14. april 2014 - 22:14 #6
Jeg går ud fra, at computeren er forbundet til samme strømudtag i væggen, og at den ikke slukker/tænder som skærmen? Og at f.eks. en lampe, som bliver koblet til samme udtag, heller ikke blinker?

Meget underligt!
Avatar billede Xerrion Nybegynder
22. juni 2014 - 22:08 #7
asd