Avatar billede HaxCookiesDK Mester
15. april 2014 - 21:10 Der er 6 kommentarer

Intet net

Jeg har intet net, men det havde jeg i mandags, hvor jeg oprettede det, jeg er forbundet til det, men det giver ikke internet. Jeg har prøvet en del, det eneste jeg ikke har prøvet endnu var at ringe til IT-support.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2014 - 22:36 #1
Vi kan ikke hjælpe med så lidt information...

Tlf / antenne / fiber / mobilt?
Udbyder?
Router?

Lyder iøvrigt som et nedbrud og du vil nok få mest ud af at ringe til Din udbyders support ;-)
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
18. april 2014 - 11:57 #2
Det virker nu, men problemet er at jeg kan ikke forbinde til 192.168.1.1

Fibernet fra Energifyn
waoo.dk
ZyXEL

Jeg har prøvet at ringe til it-support.
Avatar billede Blueeyez Mester
18. april 2014 - 12:35 #3
Deres udstyr er formentligt med en anden ip.. Evt 192.168.0.1
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
19. april 2014 - 19:07 #4
Den var ikke rigtig...
Avatar billede Blueeyez Mester
19. april 2014 - 20:59 #5
Åbn kommandoprompt / cmd via kør / søgefelt og skriv ipconfig og oplys det den skriver herinde.
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
20. april 2014 - 23:02 #6
Det har jeg prøvet, men det virker stadig ikke.

Kan man gå ind på http://www.whatismyip.com/ for at få svaret?