Avatar billede mr72 Nybegynder
15. april 2014 - 23:02 Der er 6 kommentarer

Kan ikke starte Google Chrome

Jeg har prøvet at læse mig frem til dette og har endda søgt her på eksperten og prøvet det svar som umiddelbart gik igen mange steder; at defragmentere min disk. Dette løste dog ikke mit problem.
Hver gang jeg prøver at åbne chrome, hvis jeg er heldig sker der noget hvis jeg er uheldig åbner den slet ikke. Når "Heldet" er med mig åbner den en ny fane, og 4 faner som siger "Din profil blev ikke åbnet korrekt. Nogle funktioner er muligvis ikke tilgængelige. Kontroller, at profilen eksisterer, og at du har tilladelse til at læse og skrive dens indhold".
Derefter sker der ingenting hvis jeg skriver noget i søgefeltet, hvad enten det er en hjemmeside eller en internet søgning. Hvis jeg prøver at åbne indstillinger og hvad ellers Google chrome er udstyret med, sker der heller ingenting. Jeg har også kørt min computer igennem for spyware, virus og malware. Jeg har desuden genstartet både browser og computer adskillige gange. Jeg har sågar prøvet at afinstallere browseren og installere den igen 2 gange, også uden held. Min computer kører 64-bit versionen af Windows 7, hvis det altså er nogen hjælp. Jeg håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig hurtigt, da jeg hader HADER! internet Explorer.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2014 - 07:04 #1
Formoder du har afinstallaret over tilføj fjern programmer?

Prøv evt at gøre det med Revo Uninstallar free.
Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.

Og også en tur med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Så håber vi at alle rester af programmet er væk, så du får en helt frisn installation der ikke "genbruger" nogle oplysninger.
16. april 2014 - 09:47 #2
... samt Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

Selvom du ikke bruger IE så bør (skal) den være opdateret via WindowsUpdate !!! Der er 'banditter' ude i verden som finder vej til din PC via en IKKE opdateret IE ...
Avatar billede mr72 Nybegynder
16. april 2014 - 20:32 #3
Nu har jeg prøvet begge jeres forslag og ingen af dem havde nogen effekt. Jeg kopierer her den log som var ved opstart efter scan med adwcleaner:

# AdwCleaner v3.023 - Report created 16/04/2014 at 20:23:09
# Updated 01/04/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Benjamin - BENJAMIN-PC
# Running from : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\B83M90T4\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

Service Deleted : hshld
[#] Service Deleted : hsstrayservice
Service Deleted : hsswd

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG Secure Search
Folder Deleted : C:\ProgramData\Babylon
Folder Deleted : C:\ProgramData\hotspot shield
Folder Deleted : C:\ProgramData\IBUpdaterService
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\hotspot shield
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RegClean Pro
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\BrowseSmart
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\file scout
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\hotspot shield
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\RegClean Pro
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\yourfiledownloader
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search
Folder Deleted : C:\Windows\SysWOW64\hotspot shield
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\CrashRpt
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Softonic
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\LocalLow\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\LocalLow\Conduit
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\LocalLow\Delta
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Babylon
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\file scout
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\PerformerSoft
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Systweak
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\yourfiledownloader
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Softonic
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\Documents\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\Documents\Optimizer Pro
File Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\user.js

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox\Extensions [Avg@toolbar]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\jbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekf
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\*\shell\filescout
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\ScriptHelper.EXE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\ViProtocol.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.BrowserWndAPI
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.BrowserWndAPI.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.PugiObj
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.PugiObj.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\HssIE.HssIEApp
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\HssIE.HssIEApp.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\protocols\handler\viprotocol
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\S
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.ScriptHelperApi
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.ScriptHelperApi.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasapi32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasmancs
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SnapDo_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SnapDo_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Softonic_chr_1-8-8-11_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Softonic_chr_1-8-8-11_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFile_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFile_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFileUpdater_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFileUpdater_RASMANCS
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [vProt]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin
Key Deleted : HKCU\Software\590d888b06fee41
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\590d888b06fee41
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Toolbar.CT3220468
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_hamachi_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_hamachi_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_process-tamer_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_process-tamer_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{1FDFF5A2-7BB1-48E1-8081-7236812B12B2}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{7ABBFE1C-E485-44AA-8F36-353751B4124D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{BB711CB0-C70B-482E-9852-EC05EBD71DBB}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{EA28B360-05E0-4F93-8150-02891F1D8D3C}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{1AA60054-57D9-4F99-9A55-D0FBFBE7ECD3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3C471948-F874-49F5-B338-4F214A2EE0B1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{408CFAD9-8F13-4747-8EC7-770A339C7237}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{933B95E2-E7B7-4AD9-B952-7AC336682AE3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AF175732-0D59-716D-F757-9F1492D808D9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{DE9028D0-5FFA-4E69-94E3-89EE8741F468}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{07CAC314-E962-4F78-89AB-DD002F2490EE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{74FB6AFD-DD77-4CEB-83BD-AB2B63E63C93}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{C2AC8A0E-E48E-484B-A71C-C7A937FAAB94}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E69D4A59-73DE-4E38-9FB3-740EC4D9060D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{C6FDD0C3-266A-4DC3-B459-28C697C44CDC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{006EE092-9658-4FD6-BD8E-A21A348E59F5}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}]
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}]
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Value Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\1ClickDownload
Key Deleted : HKCU\Software\anchorfree
Key Deleted : HKCU\Software\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKCU\Software\BabylonToolbar
Key Deleted : HKCU\Software\BI
Key Deleted : HKCU\Software\DataMngr
[#] Key Deleted : HKCU\Software\DataMngr_Toolbar
Key Deleted : HKCU\Software\filescout
Key Deleted : HKCU\Software\hotspotshield
Key Deleted : HKCU\Software\InstallCore
Key Deleted : HKCU\Software\SmartBar
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKCU\Software\systweak
Key Deleted : HKCU\Software\YourFileDownloader
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{3A7D3E19-1B79-4E4E-BD96-5467DA2C4EF0}
Key Deleted : HKLM\Software\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C}
Key Deleted : HKLM\Software\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKLM\Software\AVG Security Toolbar
Key Deleted : HKLM\Software\Babylon
Key Deleted : HKLM\Software\DataMngr
Key Deleted : HKLM\Software\hotspotshield
Key Deleted : HKLM\Software\Iminent
Key Deleted : HKLM\Software\systweak
Key Deleted : HKLM\Software\YourFileDownloader
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\bi_uninstaller
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\hotspotshield
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\RegClean Pro_is1

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16521

Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Search Page]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Search Bar]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search [Default_Search_URL]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search [SearchAssistant]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl [Default]

-\\ Mozilla Firefox v

[ File : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\prefs.js ]

Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultenginename", "AVG Secure Search");

-\\ Google Chrome v34.0.1847.116

[ File : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [14388 octets] - [16/04/2014 20:22:03]
AdwCleaner[S0].txt - [12843 octets] - [16/04/2014 20:23:09]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [12904 octets] ##########
Avatar billede mr72 Nybegynder
17. april 2014 - 20:32 #4
Nu har jeg prøvet begge jeres forslag og ingen af dem havde nogen effekt. Jeg kopierer her den log som var ved opstart efter scan med adwcleaner:

# AdwCleaner v3.023 - Report created 16/04/2014 at 20:23:09
# Updated 01/04/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Benjamin - BENJAMIN-PC
# Running from : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\B83M90T4\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

Service Deleted : hshld
[#] Service Deleted : hsstrayservice
Service Deleted : hsswd

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG Secure Search
Folder Deleted : C:\ProgramData\Babylon
Folder Deleted : C:\ProgramData\hotspot shield
Folder Deleted : C:\ProgramData\IBUpdaterService
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\hotspot shield
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RegClean Pro
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\BrowseSmart
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\file scout
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\hotspot shield
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\RegClean Pro
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\yourfiledownloader
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search
Folder Deleted : C:\Windows\SysWOW64\hotspot shield
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\CrashRpt
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Softonic
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\LocalLow\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\LocalLow\Conduit
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\LocalLow\Delta
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Babylon
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\file scout
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\PerformerSoft
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Systweak
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\yourfiledownloader
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Softonic
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\Documents\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Benjamin\Documents\Optimizer Pro
File Deleted : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\user.js

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Firefox\Extensions [Avg@toolbar]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\jbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekf
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\*\shell\filescout
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\ScriptHelper.EXE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\ViProtocol.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.BrowserWndAPI
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.BrowserWndAPI.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.PugiObj
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.PugiObj.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\HssIE.HssIEApp
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\HssIE.HssIEApp.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\protocols\handler\viprotocol
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\S
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.ScriptHelperApi
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.ScriptHelperApi.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasapi32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasmancs
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SnapDo_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SnapDo_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Softonic_chr_1-8-8-11_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Softonic_chr_1-8-8-11_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFile_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFile_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFileUpdater_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\YourFileUpdater_RASMANCS
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [vProt]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin
Key Deleted : HKCU\Software\590d888b06fee41
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\590d888b06fee41
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Toolbar.CT3220468
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_hamachi_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_hamachi_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_process-tamer_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_process-tamer_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{1FDFF5A2-7BB1-48E1-8081-7236812B12B2}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{7ABBFE1C-E485-44AA-8F36-353751B4124D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{BB711CB0-C70B-482E-9852-EC05EBD71DBB}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{EA28B360-05E0-4F93-8150-02891F1D8D3C}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{1AA60054-57D9-4F99-9A55-D0FBFBE7ECD3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3C471948-F874-49F5-B338-4F214A2EE0B1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{408CFAD9-8F13-4747-8EC7-770A339C7237}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{933B95E2-E7B7-4AD9-B952-7AC336682AE3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AF175732-0D59-716D-F757-9F1492D808D9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{DE9028D0-5FFA-4E69-94E3-89EE8741F468}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{07CAC314-E962-4F78-89AB-DD002F2490EE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{74FB6AFD-DD77-4CEB-83BD-AB2B63E63C93}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{C2AC8A0E-E48E-484B-A71C-C7A937FAAB94}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E69D4A59-73DE-4E38-9FB3-740EC4D9060D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{C6FDD0C3-266A-4DC3-B459-28C697C44CDC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{006EE092-9658-4FD6-BD8E-A21A348E59F5}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}]
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}]
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170}
Value Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{AE07101B-46D4-4A98-AF68-0333EA26E113}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\1ClickDownload
Key Deleted : HKCU\Software\anchorfree
Key Deleted : HKCU\Software\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKCU\Software\BabylonToolbar
Key Deleted : HKCU\Software\BI
Key Deleted : HKCU\Software\DataMngr
[#] Key Deleted : HKCU\Software\DataMngr_Toolbar
Key Deleted : HKCU\Software\filescout
Key Deleted : HKCU\Software\hotspotshield
Key Deleted : HKCU\Software\InstallCore
Key Deleted : HKCU\Software\SmartBar
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKCU\Software\systweak
Key Deleted : HKCU\Software\YourFileDownloader
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{3A7D3E19-1B79-4E4E-BD96-5467DA2C4EF0}
Key Deleted : HKLM\Software\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C}
Key Deleted : HKLM\Software\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKLM\Software\AVG Security Toolbar
Key Deleted : HKLM\Software\Babylon
Key Deleted : HKLM\Software\DataMngr
Key Deleted : HKLM\Software\hotspotshield
Key Deleted : HKLM\Software\Iminent
Key Deleted : HKLM\Software\systweak
Key Deleted : HKLM\Software\YourFileDownloader
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\bi_uninstaller
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\hotspotshield
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\RegClean Pro_is1

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16521

Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Search Page]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Search Bar]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search [Default_Search_URL]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search [SearchAssistant]
Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchUrl [Default]

-\\ Mozilla Firefox v

[ File : C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\prefs.js ]

Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultenginename", "AVG Secure Search");

-\\ Google Chrome v34.0.1847.116

[ File : C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [14388 octets] - [16/04/2014 20:22:03]
AdwCleaner[S0].txt - [12843 octets] - [16/04/2014 20:23:09]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [12904 octets] ##########
17. april 2014 - 21:20 #5
YFFER PYFFER - sikke en log !!!

---

Du bør også køre denne ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/dl/90/

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Ny guide til MalwareBytes ->
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Avatar billede mr72 Nybegynder
29. april 2014 - 19:02 #6
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 29-04-2014
Scan Time: 18:22:07
Logfile: 1.txt
Administrator: No

Version: 2.00.1.1004
Malware Database: v2014.04.29.04
Rootkit Database: v2014.03.27.01
License: Free
Malware Protection: Disabled
Malicious Website Protection: Disabled
Chameleon: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Benjamin

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 348209
Time Elapsed: 59 min, 51 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Shuriken: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 1
PUP.Optional.SweetIM.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\SWEETIM, Quarantined, [8f8934fcfa813ef84539fba443c0df21],

Registry Values: 3
PUP.Optional.UTorrentControl.A, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\TOOLBAR\WEBBROWSER\{7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6}, Quarantined, [26f27fb1d2a956e07f85a07c6e943ec2],
PUP.Optional.UTorrentControl.A, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\TOOLBAR\WEBBROWSER|{7473B6BD-4691-4744-A82B-7854EB3D70B6}, ½¶stâ??FDG¨+xTë=p¶, Quarantined, [26f27fb1d2a956e07f85a07c6e943ec2]
PUP.Optional.SweetIM.A, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\SWEETIM|simapp_id, 11111111, Quarantined, [8f8934fcfa813ef84539fba443c0df21]

Registry Data: 5
PUP.Optional.Snapdo, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\MAIN|Search Page, http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013, Good: (http://www.google.com), Bad: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013),Replaced,[7c9c5cd49fdc5ed8356746eda262d52b]
PUP.Optional.Snapdo, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\MAIN|Search Bar, http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013, Good: (http://www.google.com), Bad: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013),Replaced,[d7419f91d9a2af87e5b693a0ec181de3]
PUP.Optional.Snapdo, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCH|Default_Search_URL, http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013, Good: (http://www.google.com), Bad: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013),Replaced,[997f9f912b50b87eccd2979c47bd19e7]
PUP.Optional.Snapdo, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCH|SearchAssistant, http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013, Good: (http://www.google.com), Bad: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013),Replaced,[22f62b050f6c76c0435cc172857f29d7]
PUP.Optional.SnapDo.A, HKU\S-1-5-21-1428500662-700679857-515325075-1005-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCHURL|Default, http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013, Good: (www.google.com), Bad: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoSoftonicYB&dpid=SnapdoSoftonicYB&co=DK&userid=e7f1fe5a-0eed-4a5a-b505-a8ad3a72ff42&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=13/04/2013),Replaced,[72a6111fc7b4a5916bca1a10d62e7b85]

Folders: 10
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\components, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\defaults, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\defaults\preferences, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],

Files: 87
PUP.Adware.Agent, C:\Users\Benjamin\Downloads\PowerDirector_11_Ultimate_Suite.exe, Quarantined, [67b1f937186380b6d2cca80d6a96916f],
PUP.Optional.Softonic.A, C:\Users\Benjamin\Downloads\SoftonicDownloader_for_hamachi.exe, Quarantined, [8296af812f4c22149c0333e9986928d8],
PUP.Optional.Softonic, C:\Users\Benjamin\Downloads\SoftonicDownloader_for_latency-optimizer.exe, Quarantined, [3edaba7689f287afd7698f72ac55b64a],
PUP.Optional.Softonic.A, C:\Users\Benjamin\Downloads\SoftonicDownloader_for_painttool-sai.exe, Quarantined, [22f61c143b40a096732c021aba47ef11],
PUP.Optional.Softonic, C:\Users\Benjamin\Downloads\SoftonicDownloader_for_process-tamer.exe, Quarantined, [be5a37f9384302344cf4ee138c752ad6],
PUP.Optional.Topmedia, C:\Users\Benjamin\Downloads\Ratatouille.iso_secure.exe, Quarantined, [2deb1f11631861d5f13d44baa45faf51],
PUP.Optional.Freemium.A, C:\Users\Benjamin\Downloads\CR_Downloader_for_baldur's-gate---dark-alliance.exe, Quarantined, [928609276318c274dd8070b3fc05639d],
PUP.Optional.SmartBar, C:\Windows\Installer\MSIA50A.tmp-\Smartbar.Installer.CustomActions.dll, Quarantined, [ca4ec36d27548caa1dfa0529817f43bd],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1328711180.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1329394333.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1340650008.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1347099202.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1348169355.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1348848054.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1349551314.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1350635134.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1351188536.reg, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\ExcludeList.rcp, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\proupdate.tmp, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\rcpupdate.ini, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\results.rcp, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\TempHLList.rcp, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000001.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000001.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000002.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000002.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000003.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000003.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000004.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000004.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000005.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000005.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000006.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000006.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000007.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000007.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000008.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000008.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000009.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000009.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000010.rmx, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.RegCleanerPro.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000010.rxb, Quarantined, [d54387a92d4eec4a238b481dab57748c],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\chrome.manifest, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\install.rdf, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\components\acplus-autocomplete.js, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\babylon.css, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\babylon.xul, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\mtstart.js, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\server.js, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\tmplt.js, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\arwDwn.gif, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\bbyln.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\help_16.gif, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\home.gif, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\logo.PNG, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\privecy_16_hot.gif, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\tellafriend.gif, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\vssver.scc, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\ae.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\bg.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\ch.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\cn.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\cz.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\de.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\eg.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\en.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\es.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\fr.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\gr.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\he.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\il.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\it.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\ja.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\jp.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\nl.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\no.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\pl.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\pt.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\ro.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\ru.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\sa.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\se.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\sv.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\tr.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\ua.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\content\imgs\flgs\us.png, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],
PUP.Optional.Babylon.A, C:\Users\Benjamin Vinterberg\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\0\extensions\ffxtlbr@babylon.com\defaults\preferences\instlPref.js, Quarantined, [0f090c24c5b6ec4ac71985e5d82ac13f],

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)

(end)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:00:22, on 29-04-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16521)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\concentr.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgui.exe
C:\Program Files (x86)\D-Link\DWA-160\AirNCFG.exe
C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Bamboo Dock\BambooCore.exe
C:\Program Files (x86)\Citrix\Receiver\Receiver.exe
C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files (x86)\HTC\HTC Sync Manager\HTC Sync\adb.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Windows\SysWOW64\ctfmon.exe
C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\wfcrun32.exe
C:\Program Files (x86)\Citrix\SelfServicePlugin\SelfServicePlugin.exe
C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Torch\Application\torch.exe
C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Torch\Update\29.0.0.6292\TorchUpdate.exe
C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Torch\Application\torch.exe
C:\Users\Benjamin\Downloads\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ConnectionCenter] "C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\concentr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link D-Link Wireless N Dual Band DWA-160 ] C:\Program Files (x86)\D-Link\DWA-160\AirNCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn Hamachi Ui] "C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BambooCore] C:\Program Files (x86)\Bamboo Dock\BambooCore.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKCU\..\Run: [Pando Media Booster] "C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleDriveSync] "C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [LOLReplay Recorder] "C:\Program Files (x86)\LOLReplay\LOLRecorder.exe" -minimize
O4 - HKCU\..\Run: [Dargon] C:\Program Files (x86)\Dargon\DargonD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AVG-Secure-Search-Update_0214b] "C:\Program Files (x86)\AVG SafeGuard toolbar\AVG-Secure-Search-Update_0214b.exe" /PROMPT /CMPID=0214b
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: http://*.hola.org
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Filter: application/x-ica - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=euc-jp - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=ISO-8859-1 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=MS936 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=MS949 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=MS950 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=UTF-8 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica; charset=UTF8 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=euc-jp - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=ISO-8859-1 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=MS936 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=MS949 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=MS950 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=UTF-8 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter: application/x-ica;charset=UTF8 - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O18 - Filter hijack: ica - {CFB6322E-CC85-4d1b-82C7-893888A236BC} - C:\Program Files (x86)\Citrix\ICA Client\IcaMimeFilter.dll
O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~2\citrix\icacli~1\rshook.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AMD FUEL Service - Advanced Micro Devices, Inc. - C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgwdsvc.exe
O23 - Service: D-Link Wireless N Dual Band DWA-160 _WPS Service (D-Link Wireless N Dual Band DWA-160 _WPS) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\D-Link\DWA-160\ANIWConnService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: LogMeIn Hamachi Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe
O23 - Service: HTCMonitorService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\HTC\HTC Sync Manager\HSMServiceEntry.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Internet Pass-Through Service (PassThru Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HTC\Internet Pass-Through\PassThruSvr.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Torch Crash Handler (TorchCrashHandler) - TorchMedia Inc. - C:\Users\Benjamin\AppData\Local\Torch\Update\TorchCrashHandler.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: vToolbarUpdater18.0.5 - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\18.0.5\ToolbarUpdater.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: Wacom Consumer Service (WTabletServiceCon) - Wacom Technology, Corp. - C:\Program Files\Tablet\Pen\WTabletServiceCon.exe

--
End of file - 13702 bytes