Avatar billede kak Nybegynder
16. april 2014 - 11:50 Der er 1 løsning

Brugerstyrede dataudtræk via en .net side

Jeg har et system der bygger på en MS Sql database. Brugerne kan trække forskelle rapporter ud, men det er kun de rapporter jeg har defineret, der er tilgængelige.

Jeg kunne godt tænke mig, at brugerne selv kunne trække data ud, ud fra kriterier de selv angiver. Da de (selvfølgelig) ikke kan skrive en sql-sætning, leder jeg efter om der findes et værktøj, så det kan lade sig gøre via en brugervenlig udvælgelse?

Jeg har læst lidt om MS Sql Report Server, men jeg er i tvivl om det kan bruges?! Eller findes der noget andet?

Det er nødvendigt, at der er et webinterface, da brugerne ikke skal have adgang til serveren, eller have et program installeret på deres maskine, for at det kan bruges.

Jeg har set på www.statistikbanken.dk, og det er noget i stil med det de har, jeg er ude efter.

Nogle god input til det?
Avatar billede kak Nybegynder
30. juli 2014 - 08:08 #1
Ingen svar, så jeg lukker.