Avatar billede Oscarsalto Nybegynder
16. april 2014 - 22:52 Der er 3 kommentarer

Harddisk problemer

Hej

Jeg har været så dum, at ignorere når der kom sådan en pop op besked op min harddisk havde problemer.

Nå men, når jeg nu tænder min pc siger den jeg skal indsætte den installationdisk (som jeg har).

Når så jeg indsætter den (uden der sker noget) siger den jeg skal genstarte den... Men problemet er jeg hverken kan komme ind på Windows ('startside') og bliver på den sorte 'Windows -fejlgenoprettelse' når jeg prøver at få den den til at starte Windows normalt går den bare ud af det og tilbage på Windows-fejlgenoprettelse

Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2014 - 08:09 #1
Jeg antager du har adgang til en anden pc.

Brænd en image fil ud på en cd/dvd : http://www.hdsentinel.com/hdsdos/hdsdos_cd.zip

Udpak zip og brænd den iso fil over påven cd/dvd med evt imgburn. Du kan os lave en bootable usb nøgle med dette: http://www.hdsentinel.com/hdsdos/hdsdosi.zip

Boot op på cden og fortæl hvad der specifikt står. (Health osv)
17. april 2014 - 09:43 #2
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Oscarsalto Nybegynder
17. april 2014 - 13:32 #3
My bad, det er windows 7 :)