Avatar billede Nitta Nybegynder
17. april 2014 - 09:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adobe programmer

Hej Eksperten

Jeg er lidt træt af, at flere af Adobe programmerne ikke kan afsluttes korrekt.Det gælder både for CS3 pakken og CS6.

Nogen der kan hjælpe med en løsning ?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
17. april 2014 - 12:01 #1
Hvad sker der siden de ikke kan afsluttes korrekt?.
Avatar billede Nitta Nybegynder
17. april 2014 - 15:15 #2
Jeg får meddelelsen "Dette program svarer ikke".
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
17. april 2014 - 16:02 #3
Hvilket operativ system har du på din computer og hvor meget kapacitet har din computer?.
Avatar billede Nitta Nybegynder
17. april 2014 - 16:15 #4
Jeg har monsterkapacitet. Og kører adobe fra både en XP og en Win7, - problemet er det samme begge steder. I "gamle dage" var det samme problem med CS pakken. Men der var løsningen at slette mappen "sing" i installationsmappen.
Den finder jeg så bare ikke i 3 og 6 versionen.

Det blir' en dejlig skærtorsdag, hvis du kan komme med en godt tip :-)
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
17. april 2014 - 21:21 #5
Hej der!

Havde selv samme problem, dette løste jeg ved at fjerne CS-pakken, og genstarte maskinen, også installere det igen. Jeg køre selv Win7 og efter dette kom det til at virke.

Nu ved jeg ikke om du har prøvet dette men det er altid forsøget vær..!!
Avatar billede Watson Nybegynder
17. april 2014 - 22:08 #6
Hmm det er første gang jeg hører sådan en fejl. Har næsten haft alle versioner af adobe programmer, og har ikke oplevet sådan noget ved afslutning af programmet.
Avatar billede Nitta Nybegynder
18. april 2014 - 06:26 #7
Jeg prøver mig frem. - Tak for tippet tuxitheone.
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
18. april 2014 - 10:21 #8
Det var så lidt... husk at afslutte denne hvis det virker...!
Avatar billede Nitta Nybegynder
17. maj 2014 - 09:16 #9
Der er vist ikke en løsning på problemet.