Avatar billede daphne Novice
17. april 2014 - 10:26 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Live Mail offline - igen-igen

Min Live Mail står offline - igen-igen. Jeg har forsøgt alle mulige krumspring inde i Internet Explorer iht. diverse anvisninger for at få klikket den tilbage på 'online' - problemet er blot, at jeg ikke får muligheden nogen steder i Internet Exploreren ?

Jeg har Internet Explorer version 11, og kører med Windows 7.

Har søgt på nettet, og fundet flere forskellige muligheder for at slå internetforbindelsen tilbage til 'online' i Live mail via Internet Exploreren, problemet er blot, at den mulighed for at klikke på 'online' via IE er ikke-eksisterende! - jeg har været inde under samtlige faneblade via 'filer' i IE, men lige meget hjælper det.

Jeg bliver snart gråhåret og skaldet, håber virkelig nogen er i stand til at hjælpe mig her.

Mange tak for hjælpen.

Desperate Påskehilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 11:10 #1
Live mail er et mail program ! Internet Explorer er en browser !
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2014 - 11:40 #2
Bruger du IE 11 som standardbrowser?

Hvis du har andre browsere som standard, så prøv at ændre det så IE er standard.
Når dette er sket, så prøv at åbne Live Mail og se om du så kan skifte til online.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2014 - 11:43 #3
Eller systemgendannelse til før problemet opstod?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2014 - 11:46 #4
Ved ikke om det kan være grunden, men TDC er ramt af strøm afbrydelse, og derfor virker deres mail ikke lige nu......
Avatar billede daphne Novice
17. april 2014 - 12:05 #6
#3>
Har prøvet systemgendannelse, og det har desværre ikke haft nogen effekt. Problemet er det samme.

Har også forsøgt at ændre IE til standardbrowser, og det har heller ikke afhjulpet problemet :-(

Er virkelig frustreret..
Avatar billede milter Ekspert
17. april 2014 - 12:52 #7
Jeg har også problemer med OE6 og Yousee mail på en XP-maskine.

Internet virker og reparation af mailforbindelsen er forsøgt uden held via Yousees automatiske opsætning. Programmet siger, mailopsætning er OK, men stadig ingen forbindelse til serveren.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 12:59 #8
Hvis du kan gå på internettet med Internet Explorer 11, har det ikke noget med din browser at gøre.

Kan du se mail ?

Sende mail ?

Modtage mail ?

Har du TDC mail konto ?

Er det Outlook.com ?
Avatar billede daphne Novice
17. april 2014 - 13:10 #9
#8>
Jeg kan gå ind på min mail, og se hvad der er kommet igår - før jeg var så dum at trykke på arbejd offline :-(

Kan ikke få lov til at sende mails.

Kan ikke modtage mails

Ja, det er en TDC mailkonto, der er tilknyttet.

- og nej, det er ikke en outlook.com.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 13:39 #10
Afinstallere live mail, og installer det igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2014 - 14:07 #11
Hallo hallo, har i ikke set min kommentar Skrevet tor. d. 17. april 2014 kl. 11:46:10

TDC har været ramt af strømafbrydelse. Min mail er netop kommet op at køre igen..........
Avatar billede milter Ekspert
17. april 2014 - 14:27 #13
Og også min er netop kommet i gang igen.
Avatar billede daphne Novice
17. april 2014 - 14:39 #14
Har lige spist frokost, og ville til at prøve at afinstallere, og geninstallere Live Mail, men det må den åbenbart have 'hørt', for nu kan jeg igen modtage og sende mails ???????

Der sker altså mystiske ting og sager her i hytten. Lidt for tidligt med drillenisser, - måske det er Påske-feen, der spørger :o

Påskehilsner til alle fra
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 15:19 #15
#11 jo jo da, det virket på mig som problemet med at være Offline havde været der et stykke tid, altså før de teknisk problemer hos TDC og det først var da tråd starter klikket på Offline i live mail at problemet opstod.

Det kunne havde været rart at få at vide hvor længe problemet havde været der hos tråd starter og #7.

Det skabte en del forvitring at involvere Internet Explorer 11 !
Avatar billede daphne Novice
17. april 2014 - 15:31 #16
#15>
Problemet er først opstået igår eftermiddags for mit vedkommende.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2014 - 17:45 #17
Jamen så er det jo nok bare almindelige tekniske problemer hos TDC der har været årsagen.
Avatar billede daphne Novice
17. april 2014 - 21:36 #18
Det giver jo fin mening faktisk :-) - bortset fra, at jeg er ret overbevist om, at det var mig selv, der har fejlen, da jeg kom til at trykke på 'arbejd offline'-knappen. Den er altså godt nok upraktisk placeret i Live-mailen, lige ved siden af send/modtag-knappen.