Avatar billede tiger_dk Mester
17. april 2014 - 18:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Koble en Nintendo Wii til en projektor !

Hej

Hvordan, som overskriften siger, kobler man en Nintendo Wii til en projektor ? Hvordan skal Scart kablet siddet bag i en projekter, så vidt jeg ved, så er der ikke et Scart bag i sådan en ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede sadolin1978 Novice
17. april 2014 - 22:22 #1
er det er scart kabel du har til ??
jeg mener det er en komponent kabel der er med som std. og en sdan indgang har de fleste projektore
Avatar billede puren Ekspert
18. april 2014 - 01:16 #2
sadolin>> du har ikke ret der er Composite der er med

men ja de fleste projektor har en Composite indgang

eller skal vi vide hvad der er for en projektor for at vi kan hjælpe mere
Avatar billede tiger_dk Mester
18. april 2014 - 10:46 #3
Nej det er bare generelt. Men jeg tror jeg har fundet ud af det, der sidder jo ikke et scart stik bag i en projekter, når jeg ser på det fjernsyn wii'en er koblet til nu, er det en konventer, hvor der sidder 3 kabler i en scart konventer som så sidder ind i fjernsynet. Hvor det er et video, audio også en tredje kabel jeg ikke lige kan huske navnet på.

Men i skal selvfølgelig nok få hele opskriften, så det kan blive til glæde for andre, hvis de skulle stå i et ligende problem.
Avatar billede tiger_dk Mester
18. april 2014 - 10:47 #4
ind i fjernsyne = ind bag i fjernsyne
Avatar billede puren Ekspert
18. april 2014 - 10:59 #5
I dit normale setup konvertere du Compose om til scart når skal tilslutte wiien til projekteren skal du kun bruge det gule kabel... Det hvide og røde er venstre lyd kanal og højre lyd kanal
Avatar billede tiger_dk Mester
27. juli 2014 - 15:21 #6
Er der nogen der vil have point her, der er lukketid her !
Avatar billede sadolin1978 Novice
27. juli 2014 - 19:51 #7
jeg springer over her
Avatar billede tiger_dk Mester
02. august 2014 - 14:16 #8
Det ser ikke ud til, at der er flere der er flere der er interesseret i at få point her, så jeg lukker ! Men skriv herunder, hvis i alligevel følger jer snydt, så finder vi ud af noget !