Avatar billede vuske Seniormester
18. april 2014 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bedste afinstalleringsprogram??

Hvilket program er godt til at afinstallerer programmer.
Ccleaner, Windows eget eller er der et der kan anbefales
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2014 - 12:04 #1
brug revo uninstaler freeware

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

den er gratis og er let at finde ud af

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2014 - 20:13 #2
Når jeg afprøver og vurderer et program, så er et stort parameter jo at computeren ikke bliver nedlagt for at bruge det nævnte program.
Revo Uninstaller Free har jeg brugt i årevis, og det har aldrig lagt min pc ned, så derfor er jeg enig med treatmenice i brugen af programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2014 - 20:20 #3
Vil man have det ultimative, skal man købe pro udgaven, som kan købes for godt 200 kr. Den vinder klart her testen af uninstaller programmer:
http://uninstaller-software-review.toptenreviews.com/
Avatar billede vuske Seniormester
18. april 2014 - 22:55 #4
jeg har prøvet at installere revo uninstaler freewarer, men når jeg sammenligner det med ccleaner og Windows eget program kan jeg f.eks. ikke i revo finde det eller de programmer jeg vil afinstallerer, det kunne være nyinstalleret programmer ikke optræder i revo med det samme
Avatar billede 220661 Ekspert
19. april 2014 - 07:44 #5
Det føler jeg ikke jeg har oplevet med programmet. Er du sikker på der er brugbare programmer bag ved de afinstallarings ikoner i Windows fjern program?
19. april 2014 - 08:09 #6
... jeg har også set / oplevet / læst om ->

www.iobit.com/advanceduninstaller.html

er IKKE afprøvet af mig ...
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 10:19 #7
Jeg har prøvet dem alle nu
og bruger nu Revo Uninstaller Free og da #1 kom først skal du vel have point - send svar
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2014 - 10:38 #8
ok