Avatar billede Backsan Nybegynder
19. april 2014 - 10:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Venligst vurder min hjemmeside

Kære Eksperter.

JEg har netop lavet en hjemmeside, som har henblik på at hjælpe folk med små IT problemer, ved hjælp af guides.

Vil i være søde at vurdere hjemmesiden og give mig feedback?
På forhånd tak :)
www.ITguiderne.dk
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
19. april 2014 - 13:57 #1
Hej!

Som udgangspunkt ser den fin ud, alt efter hvem det er du går efter, nu er jeg eller selv typen der er glad for mange farver og store iconer men det er der mange der er.

som over all er den fin, og den info du har fået stoppet ind i den ser fin ud, viste ikke til med Bill Gates men det er sq en sjov lille info...
Avatar billede Backsan Nybegynder
19. april 2014 - 17:17 #2
Hej.

Tak for feedback :)
Det har været en stor udfordring mht. Farvevalg osv. Men synes jeg kunne fornemme de fleste vil have neutrale sider. Men jeg er enig med dig i farver er godt :)

Den er langt fra færdig, der skal proppes en masse guides og videore ind nu. Men alt starter jo i det små.

God påske :)

(Deler point ud senere)
20. april 2014 - 10:41 #3
Så må jeg også hellere oprette dette som svar.  Jeg har kikket, globalt, på nogle af de guides der ikke kræver at man downloader software.  Der ser ud til at være mange gode oplysninger.  Jeg har en kommentar:  Du er godt til at lave billeder/icons/banners, men de fylder en masse.  Man skal scrolle enormt dybt for at se det hele, på min browser 7 skærme dybt.  Jeg tror din målgruppe, folk med it problemer, er mindre interesseret i iconerne end at kunne finde de nødvendige oplysninger hurtigt.  På toppen af siden har du et banner 'ITguiderne.dk' der er næsten 200 px høj, og lidt længere nede igen 'ITguiderne.dk' der ikke tilføjer nogen oplysninger men blot et billed af en computer.  Skip en af dem.  For hver af dine kategorier er der også en icon der er næsten 200 px høj.  Gør disse meget mindre, eller skip dem helt.  Samtidig savner jeg en let tilgængelig oplysning om hvad siden drejer sig om.  For eksempel kunne du i top banneret, som nu kun indeholder noget i venstre side, til højre sætte en tekst såsom 'Hjælp til dine IT problemer.'

Eller er jeg for negativ?
Avatar billede Backsan Nybegynder
22. april 2014 - 15:24 #4
Hej Christian

Du er ikke for negativ. Jeg er glad for alt den feedback jeg kan få :)

Jeg er med på hvad du siger, og har undersøgt det lidt selv og kan faktisk godt se problemet med for meget "fylde".
Jeg arbejder videre med det :)
Avatar billede dantime Nybegynder
28. august 2014 - 10:29 #5
Hej alle jer surfere.

Jeg har lavet en ny hjemmeside, og vil gerne at nogle kan give mig info om hvorfor den stille og rolig forsvinder fra side 1 på google, når man søger på "tidsregistrering".

Den burde jo have alle fordele da adressen er www.tidsregistrering.dk

Alle kommentarer er meget velkomne.

Ha en go dag.
Avatar billede datstuff Nybegynder
30. august 2014 - 15:40 #6
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede datstuff Nybegynder
30. august 2014 - 15:40 #7
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede datstuff Nybegynder
30. august 2014 - 15:41 #8
Indholdet er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin