Avatar billede Iboga Juniormester
19. april 2014 - 17:57 Der er 1 kommentar

HJÆLP! "Kunne ikke gøre disk passiv"

Er ved at lave en clean install af en MacBook Pro. Jeg kan ikke få lov til at slette disken "Kunne ikke gøre disk passiv". Disken er delt op i 2 partitioner, som jeg godt kan slette individuelt.
Prøver jeg at se igennem fingrende med at disken er i 2 partitioner, og installer ML alligevel, så får jeg aldrig disken at se, når jeg vil vælge en modtagerdisk til installationen.

Jeg har gjort det her et utal af gange igennem årene og er aldrig stødt ind i et tilsvarende problem. Ved nogen mon noget jeg ikke ved? Er ved at gå amok!
Avatar billede egonspock Seniormester
19. april 2014 - 19:41 #1
Jeg havde et tilsvarende problem for nyligt. Det endte vist med at jeg hev disken ud og satte den i en USB3-æske og formaterede den via en anden MBP.