Avatar billede Vahid Mester
19. april 2014 - 20:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af nyt TV

Hej, jeg står og skal til at købe et nyt fladskærm..

Det er dog svært at vælge..

Det vigtigste for mig er at blilled kvaliteten er top dollar, og den ikke køre med mindre end 100Hz.

Ved dog ikke hvad man skal se efter udover dens 100hz. Den skal helst være farverig, og ligge på 40 tommer ++.. Har set nogen stykker til 5-7000 kr.

Nogen som kan anbefale noget, eller ved noget om hvad man skal kigge efter?
Avatar billede kimtheman Novice
20. april 2014 - 12:49 #1
Nok nemmere du køber adgang til forbrugerrådets hjemmeside tænk.dk (kan gøres i 10 dage for 70kr). Hvor de i marts testede 186 tvér. Og så får du en ide til hvad der er godt og ligeså vigtigt hvad der ikke er så godt.

http://taenk.dk/test/fladskaerme

Har selv abonnement derinde og bruger det tit. Alt lige fra solcreme, hvidevarer, gpsér, virusprogrammer osv.

For til de små penge det koster mig og hvor jeg også får test bladet tilsendt. Så er de givet godt ud hver gang jeg eller familien skal købe noget hvor de netop har lavet test af dette produkt. Så er det lidt nemmere at andre har gennemprøvet de forskellige modeller først.

Kim
Avatar billede Vahid Mester
15. september 2014 - 19:44 #2
Super, tak