Avatar billede Caljo7 Nybegynder
19. april 2014 - 23:16 Der er 5 kommentarer

Gendannelse af word dokument !

Hej !

Jeg har siddet og skrevet på min reportage i 2 timer, desværre pludselig gik mit word dokument i frys og fortsat loade uden at fortage sig noget i lang tid. Jeg valgte at "afbryde" word dokumentet til sidst og håbet på det bedste, da jeg slet ikke kunne skrive videre. Desværre blev det ikke gemt, dog sidder jeg med den første 30minutters arbejde tilbage. Men mangler fandme det sidste ! :((

- Nogle der ved hvordan jeg kan få det tilbage igen?
Avatar billede Caljo7 Nybegynder
19. april 2014 - 23:28 #1
200 point for et hurtig svar !
Avatar billede Minikai Nybegynder
20. april 2014 - 00:02 #2
Word gemmer sikkert med visse mellemrum. Det kan man indstille under: Funktioner->Indstillinger->Gem->Gem oplysninger til automatisk gendannelse hvert (5) minut.
Den tekst, du har skrevet siden sidste auto-gem, er tabt.

I øvrigt: Når man starter på et nyt dokument, skal man altid gemme det straks under et navn - før man begynder at skrive. Så kan auto-gem finde ud af, hvor dokumentet skal gemmes.
Avatar billede Caljo7 Nybegynder
20. april 2014 - 00:38 #3
Den har nemlig auto-gem på. Den skulle til at gemme, dernæst sagde den at der ikke var hukommelse nok til lagring. Derefter blev den bare ved med at loade og jeg måtte til sidst "afbryde"
Avatar billede Minikai Nybegynder
20. april 2014 - 01:07 #4
Men så gælder svar #2
Avatar billede finb Ekspert
20. april 2014 - 13:20 #5
Har du noget i skyen ?