Avatar billede Jannickhess Professor
20. april 2014 - 00:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IPRobot3 - jeg vil gerne kunne se mit hjem udefra når jeg ikke er hjemme

Hejsa,
Det burde, vel kunne lade sig gøre eller hvad mener i.
Jeg vil, nemlig gerne kunne se mit hjem overalt via internettet, skal det ikke kunne lade sig gøre?

Det skal helst være på Dansk, den hjælp jeg kan få
Indtil videre virker det så længe, jeg er på mit eget internet, altså ikke hvis jeg er væk fra mit hjem?

JH
Avatar billede KHHP Juniormester
20. april 2014 - 10:58 #1
Ved du hvilke porte som dit system bruger? Så er det nemlig enkelt at lave, da du blot skal have en fast IP-adresse på WAN-siden og så laver du port forwarding til dit system. Derfra skulle det virke.
Avatar billede Jannickhess Professor
16. juni 2014 - 23:36 #2
Jeg har endelig langt om længe fundet en løsning selv :-)

Jeg har endelig fået det til at fungere,
jeg har sat overvågningen, til en zyzel dims, jeg kan kan bruge nettet via El nettet, så nu kan jeg se overvågningen fra alle steder af