Avatar billede vuske Seniormester
20. april 2014 - 15:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Etilbudsavis

Når jeg i Windows 8 bruger appen etilbudsavis og sætter skyderen på f.eks. 7 km så ser jeg kun de forretninger inden for 7 km, men de passer ikke til min placering - jeg har prøvet at slette appen nogle gange og hver gang tager den udgangspunkt et nyt sted. Jeg har også en iPad og der virker det perfekt
Avatar billede tiger_dk Mester
20. april 2014 - 17:41 #1
jeg tror du vil mere respons, hvis du flytter spørgsmålet her http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows8/ over
Avatar billede vuske Seniormester
20. april 2014 - 18:27 #2
skal jeg oprette på ny eller kan det flyttes
Avatar billede tiger_dk Mester
21. april 2014 - 00:09 #3
Du ligger et svar og acceptere det selv, dermed lukker du spørgsmålet her, og derefter åbner du et nyt spørgsmål over i den kategori jeg henviser til i #1 !
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 10:14 #4
ok
Avatar billede Ostehaps113 Nybegynder
22. april 2014 - 09:37 #5
Hej Vuske

Prøv at højreklik, og derefter klik på skift placering.
Så indtaster du en ny placering i feltet.

Det hjalp hos mig!