Avatar billede frbl Nybegynder
20. april 2014 - 19:14 Der er 5 kommentarer

Chrome på Windows 8.1 (tablet)

Min opdaterede Windows 8.1 tillader ikke at jeg downloader Chrome til enheden. Den forsøger at downloade men ender med denne fejl: Den APP du forsøger at installere understødes ikke af denne Windows version. Findes der en snild måde at få installeret Chrome, så jeg kan vælge den som min foretrukne browser?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2014 - 20:48 #1
Er du så uheldig, at du er på windows RT, eller har du en rigtig windows?
Avatar billede frbl Nybegynder
21. april 2014 - 12:44 #2
det er en Windows RT 8.1 - men hvad er forskellen, det er ellers en Windows tablet :-(
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 12:49 #3
Windows (som på pc) er den, som er velkendt. RT er et styresystem skrevet til en anden type cpu, og kan ikke i cpu de samme kommandoer som bruges på pc. Så det ligner, men er ikke. Og i RT kan du kun køre de få programmer, der kan hentes i shop.
Avatar billede frbl Nybegynder
21. april 2014 - 19:01 #4
Tak, så blev jeg så klog -
Avatar billede frbl Nybegynder
21. april 2014 - 19:02 #5
tak for hjælpen