Avatar billede Nilberg Nybegynder
20. april 2014 - 19:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

W7 - Automatisk "Sluk for skærmen"

Hej

Jeg har i noget tid haft problemer med at min skærm slukkre efter 30 minutter uden jeg gør noget ved pcen, hvilket jeg syntes er meget trælst.
Jeg har forsøgt at rette indstillinger i strømstyring for den plan jeg bruger.
Efter jeg så har haft min pc slukket så er indstillingen nulstillet og den er igen på 30 min.
Jeg har forsøgt at oprette en ny strømstyrings profil hvor det samme sker.`
Det gælder for resten også indstillingen "Sæt computeren til slumring"

Noget tip til at få dette afhjulpet?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2014 - 20:44 #1
er du sikker på, at du retter i den strømstyringsprofil, som din pc bruger. Hvis du sidder og retter i 'kurt' og maskinen bruger 'peter' så sker der jo intet.
Avatar billede Nilberg Nybegynder
20. april 2014 - 22:25 #2
Ja jeg er sikker da jeg kun har en konto.. Men jeg fandt løsningen. Reinstall . :)