Avatar billede kevin02 Nybegynder
21. april 2014 - 13:01 Der er 6 kommentarer

Printer Canon MP 610 laver dårlige farvebillider

Jeg har en Canon Printer Canon MP610 som udskriver foto som bliver meget rødlige Hvad kan der være galt ? Mvh. Svend
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
21. april 2014 - 14:51 #1
Hej. Har du renset den pude hvor blækket lander I?
- hvis ikke så prøv at rense puderne med et lille stykke kaffefilterpapir (suger godt). Når du har renset puderne, prøv venligst at køre en "printerhovedrensning".
- hvis intet af ovenfor virker, så tjek da lige om der er blæk nok på :-P
Avatar billede Strand_DK Nybegynder
21. april 2014 - 19:40 #2
Jeg har haft et problem med den blå farve på min Brother, og det var fordi jeg ikke brugte originalt Brother papir. Hvis problemet lige er kommet, så er det jo ikke det, men hvis det har været lige siden du fik printeren, så synes jeg det er værd at prøve :)

Jonas Strand
Avatar billede Minikai Nybegynder
21. april 2014 - 20:49 #3
Brother laver ikke papir!
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
22. april 2014 - 20:30 #4
#3 tjek venligst op på dine informationer. Kort Googlesøgning fandt frem til dette Brother Ink Paper.
Link til InkPro: http://www.inkpro.dk/produkter/12150-papir-a4/102598-brother-bp61gla-brother-bp-61gla-glossy-paper-a4-20sh/
Avatar billede kevin02 Nybegynder
28. september 2014 - 08:48 #5
Tak for svaret det er ok
Avatar billede Denprisbevidste Nybegynder
16. oktober 2014 - 20:22 #6