Avatar billede faithful Novice
21. april 2014 - 13:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konstant fejl med Google drev sync, hjælp!

Hej

Jeg har nu forsøgt at rense min bærbar fri for så meget snavs som muligt og havde glædet mig til at tilknytte mit google drev konto således at jeg kunne downloade alle mine filer, så jeg kunne nå dem selvom jeg var på farten uden internet.

Desværre får jeg en besked som siger:

Google Drive for your Mac/PC quit because of an unspecified error. Restart Google Drive.

If you get this message repeatedly you may also see the message "If you see this error repeatedly, try disconnecting your account."

Disconnect your account.
Start Google Drive again by opening it from your Applications folder.
Re-sync your files.

Jeg har disconnected min konto flere gange, genstartet, forsøgt igen. Kørt cc cleaner, forsøgt igen, altså alt det basale har jeg forsøgt at løse uden held.

Den syncer i nogen minutter og så efter noget tid kommer den besked op igen.

Er der nogen der kan hjælpe ??

Mange tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 14:13 #1
tjek lige i strømstyring, at usb er sat til maks, og netkortet er på 100% - og at der ikke lukkes ned for dem for at spare strøm.
Avatar billede faithful Novice
21. april 2014 - 14:34 #2
Har lige tjekket.

Usb er deaktiveret fra førværende "aktiv selektiv afbrydelse"
netkortet er på maksimal ydelse.

Jeg tror ikke umiddelbart det er det som gøre det, da jeg igår uploadet +15Gb via samme computer men det var upload via brower.

I dette tilfælde er det min google drev mappe som jeg ønsker at sync så jeg får mine filer lokalt på bærbaren, det er den som driller og melder fejl gang på gang efter den downloader få GB.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 16:36 #3
normalt får maskinen længere arbejdstid når strøm er tilsluttet. Når den taber sync er det så på batteri, og er det ved strøm samme tid/mængde, eller kan den hente mere?
Avatar billede faithful Novice
20. juli 2014 - 11:33 #4
Det plejede at være mens den var på strøm såvidt jeg husker og jeg har sat alt til at køre uden at det skal påvirkes når den er tilsluttet strøm.

Jeg har løst det ved at købe en Mac og den virker til at fungere fint med google drevet.

Tak for de gode råd.