Avatar billede iCup Nybegynder
21. april 2014 - 14:24 Der er 4 kommentarer

Blå skærm Windows 7

Hej alle sammen. Jeg har et problem som er lige opstået. Har gendannet min bærbare computer og nu kommer der en blå skærm hver gang jeg prøver at tænde for den.
Koden der dukker op på den blå skærm er:
Stop: 0x000000F4 (0x0000000000000003, 0FFFFFA8006A17B30, 0xFFFFFA8006A17E10, 0xFFFFF800021D4240)
Håber der nogen der kan fortælle hvad jeg skal gøre
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2014 - 14:46 #1
Kan du komme ind på compueten i fejlsikret tilstand F8 under opstart.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/resolving-stop-blue-screen-errors-in-windows-7
Avatar billede CasperLPetersen Nybegynder
21. april 2014 - 14:49 #2
HAr du for nyligt installeret nye enheder til computeren, såsom tastatur, mus, printer, skærm osv., så prøv at afkoble de nyligt installerede enheder fra computeren. Hvis computeren starter op, så kan det muligvis være fordi at du enten ikke har, eller har installeret en driver forkert.
- hvis ja, så skal driverinstallationen bare genoptages.
Avatar billede iCup Nybegynder
21. april 2014 - 17:36 #3
Hej. Jeg kan slet ikke komme videre ligegyldigt hvad jeg vælger. Normal eller fejlsikrede tilstand. Lige efter jeg trykker så kan jeg høre højtalerne også kommer den blå skærm. Har ikke noget tilbehør til den da det er en bærbar. Jeg troede det var harddisken fordi den gav mig  besked inden jeg gendannede den. Men har prøvet den på en anden computer. Den fungere helt fint.
Avatar billede iCup Nybegynder
21. april 2014 - 17:37 #4
Hej. Jeg kan slet ikke komme videre ligegyldigt hvad jeg vælger. Normal eller fejlsikrede tilstand. Lige efter jeg trykker så kan jeg høre højtalerne også kommer den blå skærm. Har ikke noget tilbehør til den da det er en bærbar. Jeg troede det var harddisken fordi den gav mig  besked inden jeg gendannede den. Men har prøvet den på en anden computer. Den fungere helt fint.