Avatar billede MSchunck Nybegynder
21. april 2014 - 15:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende klik funktion

Hejsa.

Jeg har siddet og googlet rundt for at finde hjælp til min udfordring. Jeg kunne se, at der var en herinde, der har haft samme problem, men hendes løsning fungerede desværre ikke hos mig.

Mit problem: Ind imellem virker klik funktionen ikke på venstre knap (der er ikke sat mus til). Jeg kan sagtens navigere med makøren rundt på skærmen og skifte mellem faner med touch, jeg kan bare ikke klikke på noget. Når den har fået lov at stå et par minutter virker den pludselig igen.
Min computer kører windows 8 og er en Acer Aspire E1-510, og den er blot et par dage gammel.
Jeg håber, at der er nogle, der kan hjælpe.

Kh
Avatar billede KHHP Juniormester
21. april 2014 - 15:52 #1
Det kunne godt lyde som om at du har enten en hardwarefejl i musepladen, eller også er det en softwarefejl. Har du forsøgt at geninstallere til fabriksindstillinger og opdatere alle drivere fra Acers hjemmeside?
Hvis dette er forsøgt og maskinen kun er et par dage gammel så er der jo stadig garanti på den.
Ring til Acers kundeservice og hør hvad de mener. Ovenstående metode er det første spørgsmål de stiller dig. Hvis du kan svare ja til det inden du ringer til dem så er du godt på vej. Hvis de mener at den skal sendes ind til reparation så skal du sørge for at tage en backup af alle dine data, da Acer altid sletter alle data på maskinen uanset hvad den fejler.
Avatar billede MSchunck Nybegynder
22. april 2014 - 10:39 #2
Tak for det hurtige svar!

Jeg prøver lige at snakke med min bror, som har lidt mere styr på computere end jeg, om dit forslag, og så vender jeg lige tilbage. Men tak for dine forslag, jeg vil følge dem fra en ende af :-)
Avatar billede MSchunck Nybegynder
06. maj 2014 - 13:21 #3
Fejlen viste sig at være en softwarefejl. Det hjalp at geninstallere til fabriksindstillinger og opdatere alle drivere fra Acers hjemmeside :-) Tak for hjælpen!
Avatar billede MSchunck Nybegynder
06. maj 2014 - 13:23 #4
Hvordan giver jeg dig pointene? :-)