Avatar billede Slettet bruger
21. april 2014 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skabeloner til Excel 2003

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde skabeloner til Excel 2003.

Jeg er godt klar over Microsoft er stoppet med at supportere Office 2003. Men der er garanteret nogen et sted alligevel. Jeg har ikke penge til en ny Office!
Avatar billede natkatten Mester
21. april 2014 - 17:51 #1
Der er meget af det, der er lavet generelt til Excel, som også kan anvendes til Excel 2003. Er der nogle bestemte skabeloner, som du har brug for?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2014 - 18:19 #2
Det er noget til budget (men ikke hvilken som helst skabelon, ved når jeg ser den om den kan bruges...). Jeg har forsøgt at hente flere forskellige. I den forbindelse får jeg hver gang at vide jeg skal hente et konverterings program. Det gør jeg så, men det fungere ikke.

Kan være jeg skal droppe det og selv lave en primitiv en ved at fylde felter ud med farve ...
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 17:54 #3
Har droppet dette. Kan ikke finde ud af hverken at downloade noget eller lave det selv.