Avatar billede after6ty Nybegynder
21. april 2014 - 18:23 Der er 3 kommentarer

Kan man snyde sin router?????

Kan man snyde sin router til at tro at den er placeret udenfor Danmark selv om den fysisk står DER????
Vi har en iptv box komplet op i frankrig, men udbyderen har ikke licens i DK????
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 19:03 #1
hvis du bruger chrome browser, så kan du vælge en udvidelse der hedder Hola, og så vælger du bare det land, du vil være fra.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. april 2014 - 20:05 #2
Arh, mon ikke nærmere det handler om at sådan en setop-box skal komme fra en IP# fra en fransk ISP? Det ville ikke give meget mening om de lod kunder streame til hele Europa.

Er det tilfældet, skal du have gang i en VPN, der kan "flytte" dig til Frankrig - problemet bliver jo så nok båndbredde og stabilitet.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 20:52 #3
Er det så ikke en slingbox, man skal have fat i, så tv fra et sted kan sendes og ses på nettet. Tv/ip box skal så stå i Frankrig, og så kobler man sig bare på fra dk.