Avatar billede pokkers1234 Nybegynder
22. april 2014 - 08:37 Der er 2 kommentarer

Windows 8 laver blå skærm

Hej

Jeg håber i kan hjælpe mig med et stort problem, er blevet rimelig træt af min nye pc med windows 8,1 har prøvet at installere det 3 gange nu for så at ende ud i det samme problem lige pludselig.....jeg logger på og der kommer en blå skærm med teksten vent lige....derefter kan man se at alt er som det skal være inde bagved dette blå skærmbillede...
håber der er nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede navoan Nybegynder
22. april 2014 - 10:48 #1
Hvad skriver den på den blå skærm?

Er dit system overclocket?
Avatar billede pokkers1234 Nybegynder
22. april 2014 - 11:32 #2
Ligesom om den vil starte noget op, helt blå skærm uderover skrivebordet, midt på siden skrives der Vent et øjeblik og cirklen som burder dreje rundt låser sig fast, nederst er en knap "Annulere" men man kan ikke gøre noget.

Nej den er helt standart.

Denne bruger har samme problem, men der er desværre ikke noget svar om de har fået deres væk.

http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows8_1-windows_install/opgradering-til-windows-81-giver-bl%C3%A5/eedaed61-5d21-4439-82a7-024ba6956b64