Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
22. april 2014 - 09:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ryger af netværket på campingpladsen

hej EXP folk

jeg har et meget træls problem
jeg har købt et abb på vores campingplads på 6mdr trådløst men problemet
er at jeg ryger uprovokeret af selvom jeg har logget ind med bruger og password som er tildelt mig personligt..

jeg bruger win 8 64 bit

jeg kan logge på og være online  5 min  1 time  eller 2 timer
og bang så ryger jeg af

jeg har lagt mærke til der står begrænset adgang
og jeg har lagt mærke til også at jeg har fuld signalstyrke
da der er antenne 5 meter fra hvor vi har plads men alligevel ryger jeg af, og der kan godt være fuld signal  men blanke sider altså jeg kan ikke klikke videre på nettet så står den bare og tænker og lift efter er jeg røget helt af..

jeg ved ikke hvad der kan være galt men nu har jeg beskrevet så godt jeg kan håber nogen kan hjælpe mig
helst ikke på nørd sprog :-)
Avatar billede sonalias Seniormester
22. april 2014 - 09:54 #1
Lyder som om problemet ligger hos campingpladsen (går ud fra at dit net derhjemme eller andre steder er stabilt nok?). Så egentligt burde det nok være campingpladsen der havde åbnet et spørgsmål herinde hvis du har gjort dem opmærksom på problemet :)
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
22. april 2014 - 10:04 #2
ja  jeg glemte lige at fortælle  herhjemme er der slet ingen problemer

jeg har kontaktet campingfatter osv  og også fået go hjælp
men problemet må altså ligge ved udbyderen
dem har jeg også kontaktet men der var ikke meget hjælp at hente
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
22. april 2014 - 10:12 #3
og link her http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/40276/25/wifiguide%281%29.pdf

jeg har prøvet alle de ting der står i papiret
men intet hjælper
Avatar billede sonalias Seniormester
22. april 2014 - 10:22 #4
Hmn tja, tror nu nærmere på at det er campingpladsens netværk der er sat galt op, det er det typisk... Campingpladsen vil være i stand til, på deres routere, at se hvor længe de har været i fonbindelse med internettet, og kan på denne måde verificere om det er deres lokalnet eller internettet ud der er problemet. Men hvis du ingen problemer har derhjemme vil jeg umiddelbart ikke mene problemer ligger hos dig :)
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
22. april 2014 - 10:27 #5
nemmerlig  men det er sku svært når man ringer til dem
er ikke lige stærk i hvad man skal sige til dem
altså man har ikke noget konkret

engang ringede jeg til dem og fortalte dem om problemet
efter en lang snak  blablabla  nå men der er nok støj på masterne
og det var det.. dælme ringe

jeg vil lige prøve at høre rundt omkring derude på fredag om der er andre der er koblet op også
Avatar billede sonalias Seniormester
22. april 2014 - 10:36 #6
Ja gør det! :) Tager desværre på ferie fredag, men mon ikke der er andre herinde der kan svare hvis du får andre spørgsmål når du har snakket med de andre
22. april 2014 - 12:02 #7
... måske for mange på ?

Er der 'system' i hvornår du 'ryger' af ?
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
22. april 2014 - 14:28 #8
vi er slet ikke for mange på

har selv problemet når jeg er alene på

og nej der er slet ikke system i det
Avatar billede fadbamsendk Nybegynder
17. december 2014 - 17:35 #9
lukket vi er rykket til en anden plads i maj