Avatar billede Slettet bruger
22. april 2014 - 10:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wordpress

Jeg har et problem med Wordpress - har ændret deres normale Wordpress i footerén til et andet firmanavn og sat Wordpress til dansk sprog men desværre kan den ikke tage æ,ø og å i footeren - nogen der ved hvad der skal til.
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. april 2014 - 13:01 #1
Efter du har rettet footer-filen, har du så husket at gemme den som utf8 ?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2014 - 20:00 #2
Jeg tror også at den ligger begravet der. Kan du ud fra koden her sige, hvad jeg gør galt ?

Her kan du se min kode som er child theme for footeren

<?php
/**
* The template for displaying the footer.
*
* Contains footer content and the closing of the
* #main and #page div elements.
*
* @package WordPress
* @subpackage Twenty_Thirteen
* @since Twenty Thirteen 1.0
*/
?>

        </div><!-- #main -->
        <footer id="colophon" class="site-footer" role="contentinfo">
            <?php get_sidebar( 'main' ); ?>

            <div class="site-info">
                <?php do_action( 'twentythirteen_credits' ); ?>
                <a href="<?php echo esc_url( __( 'http://wordpress.org/', 'twentythirteen' ) ); ?>" title="<?php esc_attr_e( 'Semantic Personal Publishing Platform', 'twentythirteen' ); ?>"><?php printf( __( 'Hildur, Kunsthus 8, Smoerkildevej 6 - 8, 3400 Hilleroed, Mobil 29 90 10 58 ', 'twentythirteen' ), '' ); ?></a>
            </div><!-- .site-info -->
        </footer><!-- #colophon -->
    </div><!-- #page -->

    <?php wp_footer(); ?>
</body>
</html>
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. april 2014 - 22:36 #3
Når du gemmer filen i din editor eller hvordan du nu gør, så se om ikke der er en option ala: SAVE FILE AS (utf-8) eller FILER -> KONVERTER eller lign...
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 13:18 #4
Tak for hjælpen
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. april 2014 - 13:22 #5
Svar!
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 15:04 #6
så lykkedes det - er ikke helt bekendt med hvordan man giver point men tak.
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. april 2014 - 15:25 #7
Takker for point.