Avatar billede henrikgn Nybegynder
22. april 2014 - 11:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Valg af harddisk til Samsung TV

Hej,

Jeg har et Samsung TV der understøtter optagelse til HDD via USB. Spørgsmålet er, hvilken harddisk der er fornuftig at vælge?

Kan ikke finde en egentlig kompatibilitets-liste, men jeg mener at tv'et understøtter de fleste diske - da de vist formateres af tv'et inden brug.

Jeg tænker at den bør være mindst 1 TB - har ingen idé om hvor meget en times TV fylder, hvis man skal optage det i bedst mulige kvalitet.

Gode råd til valg af HDD ønskes :)
Avatar billede tiger_dk Mester
22. april 2014 - 12:31 #1
Avatar billede tiger_dk Mester
22. april 2014 - 12:45 #2
... få derefter sådan en her Western Digital WD Nomad Rugged Case for My Passport External Hard Drive - Black

http://www.ebay.com/itm/Western-Digital-WD-Nomad-Rugged-Case-for-My-Passport-External-Hard-Drive-Black-/191025083568?pt=Hard_Drive_Pouches&hash=item2c79fb74b0

så er den beskyttet ! Jeg kan i øverigt stå inde for den sælger, det går virkelig stærkt med forsendeslen !
Avatar billede tiger_dk Mester
24. april 2014 - 12:37 #3
Hvad sker der her, har du fået fat i en harddisk !
Avatar billede henrikgn Nybegynder
07. maj 2014 - 08:24 #4
Valget faldt på en Seagate 1 TB disk - virker upåklageligt. Tak for feedback.