Avatar billede vuske Seniormester
22. april 2014 - 13:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installerer java

Jeg kan ikke installerer java har hentet den nyeste og afinstalleret den gamle.
Men når jeg prøver at installerer melder den fejl og siger at der er én i forvejen og det er der ikke.
Jeg har søgt på alt der hedder java og slettet det.
Systemet er Windows 8,1
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2014 - 15:22 #1
Har du prøvet progammet JavaRa. Det kan fjerne eventuelle rester fra gamle versioner.
Kan hentes her: http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/JavaRa.shtml

Hilsen Lefty
Avatar billede vuske Seniormester
22. april 2014 - 16:23 #2
intet hjælper
Avatar billede vuske Seniormester
22. april 2014 - 16:53 #3
jeg har lavet en systemopdatering og nu kan jeg komme på Java, men er så meget efterfølgende arbejde
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2014 - 16:56 #4
Min veninde havde samme problem hvor hun opdaterede i går.
Lavede en systemgendannelse to dage tilbage og hentede den nyeste version i dag. Ingen problemer. Kan tænkes der har været problemer på siden i går.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2014 - 17:22 #5
#1 dur ikke i Windows 8
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2014 - 13:54 #6
Rettelse : det er Softpedia der ikke er opdateret, JavaRa kan bruges i Windows 8.0 og 8.1.