Avatar billede martin_moth Mester
22. april 2014 - 14:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor lang er en alm cykel

Hvor lang er en alm racercykel eller MTB (ikke 29'er) eller almindelig citybike?

Altså - hvor langt skal det være mellem 2 vægge for at en cykel kan stå på tværs i mellem, med forhjulet pegende lige ud?

Kan kun finde mål som disse: http://cykel-bike.dk/cykelstorrelse.html

Hvis jeg kunne få akselafstanden / wheelbase kunne jeg ud fra hjulstørrelse finde totallængden - men kan heller ikke finde akselafstande.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. april 2014 - 16:34 #1
Min Cykel med 27 tommer hjul er 180 Cm.
Avatar billede martin_moth Mester
02. december 2014 - 11:34 #2
smid svar
Avatar billede martin_moth Mester
15. september 2015 - 12:40 #3
lukker