Avatar billede izemate Nybegynder
22. april 2014 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

billigste måde at køre 3 skærme på.

Hejsa

Jeg leder efter den bedste / billigste måde at køre 3 skærme.
Computeren bliver kun brugt til arbejde/surf så grafikkortet behøver ikke være specielt kraftigt.

I min computer er der et Nvidia GTS 240 og så vidt jeg kan se understøtter det kun 2 skærme?

Er der mulighed for man kan købe et billigt PCI indstikskort der evt kan virke som skærm udgang eller skal jeg købe et grafikkort der understøtter 3 skærme?

Og evt gerne links til et billigt kort der understøtter 3 skærme.
Mange af dem jeg har set på EDBpriser af de billige der understøtter 3 skærme har også 3 forskellige udgange fx. displayport, hdmi og dvi.. er dette normalt? istedet for fx bare 3 hdmi porte.

På forhånd tak
Avatar billede MorDuC Nybegynder
22. april 2014 - 20:55 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
22. april 2014 - 22:12 #2
Nu er det jo interessant om du vil have det samme på de 3 skærme - så kan en splitter jo gøre det. Skal du have udvidet skrivebord kan du overveje at finde en skærm der kan modtage skærmbilleder vis USB - så behøves du ikke mere hardware i computeren.
Avatar billede MorDuC Nybegynder
22. april 2014 - 23:05 #3
Splitteren giver ikke kun 3 ens billeder. men kan også giver 3 forskellige skærme