Avatar billede realman420 Nybegynder
22. april 2014 - 17:31 Der er 5 kommentarer

Hvordan producere man vandtætte klistremærker ?

Jeg ønsker sælge navnelabels til børnefamilier. De labels skal være super kvalitet og være HOLDBARE, slidstærke,vandtætte og ikke fade.
De skal slevførlig også tåle blive at blive kogt vasket, komme i microovn i tørretumleren.

De labels skal sættes på børnes madkasser,sutter, vandflasker,sko,legetøj mv. OGSÅ på tøj

Hvordan laver man sådan professional Labels. Hvad skal man bruge og hvordan gør man ?

Findes der bøger om dette ?

Kan man bruge én slags stickers til alle ting, til tøj,sko, sut, mv - Eller der forskelleig!

Jeg har set folk sælge navnelabels til tøj. Er de så bedre end Iron on labels ?

Jeg håber på hjælp, så jeg kan komme igang med mit projekt.
Avatar billede store-morten Ekspert
22. april 2014 - 18:18 #1
Spørg Ikast Etiket: A/S http://www.ikastetiket.dk/

Stikins - ingen syning eller strygning
Let opmærkning af tøj og ting med Stikins

Brug Stikins både i tøj og tekstiler (sættes på vaskeanvisningen), men også som et adresseklistermærke på jeres andre ejendele.

Stikins kan bruges til stort set alt og tåler både vaskemaskine og opvaskemaskine.

Stikins virker som et klistermærke og skal hverken syes eller stryges - meget let at anvende.
Avatar billede realman420 Nybegynder
22. april 2014 - 18:24 #2
Tror du virkelig, de ville hjælpe mig. Jeg vil ikke købe, men lave dem og sælge bagefte
Avatar billede store-morten Ekspert
22. april 2014 - 18:32 #3
Nej, du har nok ret ;-) det vil de nok ikke ud med.

30 stk. for Kr. 69,00 Så er der nok ikke en guldgrube.
Avatar billede realman420 Nybegynder
23. april 2014 - 12:23 #4
Venter stadig på et brugbart svar :)
Avatar billede finb Ekspert
23. april 2014 - 16:33 #5
Det er opfundet, og sikkert patenteret,
det er noget, man stryger på med et strygejern.