Avatar billede por1 Seniormester
22. april 2014 - 20:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ingen internet adgang.

jeg har lige installeret win7 premium, nu er der gule trekanter i enhedshåndteringen, fra ethernet til ukendt enhed, bl.a. netværkscontroller, hvad gør jeg?
Avatar billede LM23 Nybegynder
22. april 2014 - 20:28 #1
Du skal muligvis opdatere din netværksdriver, eller hvis du selv byggede computeren så fik du en driver-disk med bundkortet
Avatar billede por1 Seniormester
22. april 2014 - 20:33 #2
jeg har ikke selv bygget den og, hvordan skal jeg opdatere, når jeg  ikke kan gå på nettet?
23. april 2014 - 06:22 #3
Fabrikat, model, type på computteren / Bundkort ?

---

Har du 'købt' den på den måde ? UDEN styresystem ?

---

Du skal via en anden PC hente diverse driversoftware -> overfør til en USB peb ell. lign. -> Install på din pc ...

---

Når du så har ALLE driver på plads (Enhedshåndteringen), så husk WINDOWSUPDATE + WINDOWSUPDATE + WINDOWSUPDATE (Mange!!!)
Samt (selvfølgelig) Sikkerhedsprogram !!!

---
Avatar billede por1 Seniormester
23. april 2014 - 08:20 #4
acer 8943g, har købt den med styrestem win7. bundkort?
Avatar billede por1 Seniormester
23. april 2014 - 12:00 #5
det har jeg gjort, hvor skal filerne pakkes ud henne, er det lige meget.
Avatar billede por1 Seniormester
25. april 2014 - 20:20 #6
jeg pakket alle ud og installeret, så har jeg kørt win. update og får at vide det vil den ikke, ingen net adgang???
Avatar billede por1 Seniormester
05. maj 2014 - 11:28 #7
spm fyttet til win7 drivere