Avatar billede ZeBa Ekspert
23. april 2014 - 02:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering til 8.1 stopper

Startede opdatering til 8.1 for godt en times tid siden, og der kom en lille vandret linie i øverste venstre hjørne, som angav forløbet.
Gik så i gang med at bruge nogle programmer, og derefter kunne jeg ikke komme tilbage og se, hvordan det går.
Slukkede så for pc-en, og det protesterede den ikke imod, og da jeg startede den igen, var der intet sket.
Er det bare endnu et eksempel på Microsofts idioti, som man bare skal lave med?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2014 - 06:41 #1
Den var næppe færdig, og har rullet tilbage til 8.0
Der står mange steder, at man ikke må afbryde når en opdatering er sat i gang - alligevel har du gjort det. Så er det næppe Microsofts fejl, vel?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. april 2014 - 12:58 #2
Det er Microsofts fejl pludselig at stoppe at vise, hvordan processen forløber, uanset hvad jeg efterfølgende foretager mig.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2014 - 13:10 #3
Ok, de burde have låst maskinen, så du ikke kunne starte andre programmer undervejs. De kunne dog ikke forhindre at du slukkede for den.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2014 - 15:53 #4
Man kan med rette kritisere Microsoft for flere ting, men at bebrejde dem, at en opdatering går galt fordi, MAN SELV slukker for computeren under opdateringen, det er sgu urimeligt.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. april 2014 - 18:20 #5
Kan I ikke læse indenad?
Nej, Claes, de burde ikke have låst maskinen, men de burde have undladt at skrive i deres vejledning, at man kan arbejde videre, mens installationen foregår.
Og så gider jeg ikke bruge mere tid på at svare, når I alligevel ikke læser det.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2014 - 18:28 #6
En fejl 40... Det er dig der har vejledningen, og den er ikke citeret herinde, så hvordan skulle vi vide hvad du har læst?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2014 - 18:33 #7
Det er da helt i orden, men prøv selv at læse, hvad du selv skriver:
" man kan arbejde videre, mens installationen foregår."
Ja man kan arbejde videre, men man kan ikke bare lukke computeren:-)