Avatar billede hans01 Nybegynder
23. april 2014 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke få min footer til at blive under indholdet

det er lidt pinligt, men jeg kan ikke få min footer til at blive under mit indholds div. jeg har lagt min footer div. ind lige før mit wrapper div lukke tag.

enten forsvinder min footer, eller den sticker til bunden af vinduet eller floater op midt på siden.

er der en der kan linke til et sted hvor jeg kan læse op om css3 vedr. footer
23. april 2014 - 11:21 #1
Du kunne jo prøve at vise den kode du har brugt, eller linke til hjemmesiden.
Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
30. april 2014 - 00:47 #2
Har du prøvet clear: both; på din footer
01. maj 2014 - 07:16 #3
Hvad så, hans01, kom du fra det igen?  Hvis spørgsmålet ikke længere er aktuelt, så luk det venligst igen.  Ellers kom ind og reager på indlæggene eller fortæl hvad din videre hensigt er.
Avatar billede hans01 Nybegynder
02. maj 2014 - 07:19 #4
Hej drenge undskyld den lille forsinkelse, men jeg ventede lige på at få oprette med domæne, min klodsede forsøg ligger her www.anlægsgartner-sjælland.dk

@rickimeihlen, prøver lige med en clear: both på footteren
02. maj 2014 - 16:36 #5
Du kunne jo prøve at skippe position: fixed i footeren.
Avatar billede hans01 Nybegynder
04. maj 2014 - 06:58 #6
Sådan christian. mange tak smid lige et svar, tak
04. maj 2014 - 09:23 #7
Svar fra mig.