Avatar billede mboesen Novice
23. april 2014 - 09:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

InDesign temporary fil - redning?

Hej

Jeg har en kollega (chef), som har siddet og arbejdet i går i et InDesign dokument, lod det stå åben i nat og computeren er gået ned. Da hun kom i morges foreslog den Recovery, men hun troede det var en anden fil og sagde nej tak..... Det var en stor fejl...

Vi har lokaliseret temp filen fra i går (22.4), som fylder ca 20mb, men vi kan ikke få InDesign til at åbne den - formentlig fordi hun sagde nej til recovery første gang.

Hun har åbnet InDesign dokumentet i dag (23.4) og der har den jo formentlig generet en ny temp fil...

MEN er der nogen mulighed for at få åbnet den TEMP fil fra den 22.4? Har scannet nettet/google, men intet fundet, så nu sætter vi vores lid til jer ;-)

Det drejer sig om InDesign CS5, Windows 7 professionel...

På forhånd tak for hjælpen fra en meget håbefuld chef ;-)

mvh, Michael
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. april 2014 - 13:23 #1
Afvent et svar fra en med større ekspertice end min, før I prøver dette voldelige forslag:
Åbn InDesign dokumentet og afbryd strømmen til computeren.
Start computeren igen. Der vil nu ligge to temp filer på lokaliteten.
Slet den nyeste og åbn derefter InDesign. Svar ja til recovery.
Venlig hilsen
Avatar billede mboesen Novice
23. april 2014 - 13:45 #2
Hej Finn

Har en meget lykkelig chef.... det virkede sku... Dog behøvede vi ikke engang skifte temp filer ud.... Lukkede alt undtagen selve bladet (filen) og crashede maskinen... Vi var ikke helt sikker på at vi havde crashed ordentlig og ville lige checke og så recoverede filen sg fra temp - filen fra i går....

Tusind tak!

Smid et svar - alle point er fortjent....
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. april 2014 - 13:48 #3
Dejligt, at det virkede. Har ikke afprøvet det selv.
Avatar billede mboesen Novice
23. april 2014 - 13:52 #4
Fantastisk!!

Den recoverede faktisk det nye dokument som Untitled1 og det oprindelige med det rigtige navn fra temp filen fra i går!