Avatar billede Jolles Professor
23. april 2014 - 10:31 Der er 1 løsning

opret gæstekonto

Jeg er administrator af-, og skal bruge en gæstekonto på kontorets pc. Troede det var gjort med at klikke på gæstekonto-ikonet under brugere, men opdagede i dag til min forfærdelse, at hele administratordelen ligger piwåben, bare der klikkes på "Denne computer"
Nå, det er ikke nogen katastrofe endnu, men hvordan gør jeg?
1. jeg skal ha administratorrettigheder
2. gæstekontoen skal kun benyttes til office-programmer og den slags
Avatar billede Jolles Professor
11. juni 2014 - 20:24 #1
intet svar