Avatar billede Malkavianster Nybegynder
23. april 2014 - 13:17 Der er 2 kommentarer

Billys billing

Er der nogen som har lavet en REST API integration med Billys Billing ?

Jeg har prøvet at sende json til dem både med RestClient og WebRequest, jeg kan læse fra det med GET men så snart jeg laver et POST så får jeg bare en 400.
Avatar billede kalp Novice
23. april 2014 - 14:40 #1
Hvis det er Billys der stiller et REST API tilrådighed, så kan du jo kun lave POST på de actions de har implementeret POST til.
Avatar billede Syska Mester
23. april 2014 - 19:13 #2
Link til deres dokumentation og hvordan du gør?

Måske der er noget simpelt du har overset siden det kun lader til at du kan lave get's/læse ...

Error 400 er jo "Bad request" ... så måske der er noget data du ikke har sendt med som er påkrævet?