Avatar billede line240200 Nybegynder
23. april 2014 - 17:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VBA tom dato celle

Hejsa.
Jeg har en lille udfordring som jeg håber jeg kan få lidt hjælp til herinde.
Jeg har en brugerformular hvor det er muligt at indtaste en dato manuelt, men hvor der også er en tjek boks som indsætter dags dato hvis dens værdi er "SAND"
Det virker også fint, problemet er bare at det også skal være muligt at efterlade feltet blank således at den ikke returnerer en værdi.
Er der nogen der har et bud på det?
Avatar billede H_Klein Novice
24. april 2014 - 13:23 #1
Hejsa

Umiddelbart ville jeg gætte på at det kunne løses med en IF-sætning der siger at hvis datofeltet er udfyldt bruges denne værdi, hvis tjekboksen er markeret indsættes dags dato, men hvis både dato-felt og tjekboks er tomme skal feltet være blankt...

Lidt svært at skrive det mere specifikt uden at kunne se din kode, men jeg ville mene at ovenstående skulle kunne løse det, hvis du kan sætte det ind...

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede line240200 Nybegynder
26. april 2014 - 22:51 #2
Har fundet en alternativ løsning.