Avatar billede dompap Novice
23. april 2014 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cookie politik

Jeg er ved at blive vanvittig af, at der konstant popper alt muligt bullshit op omkring accept af cookiepolitik.
Kan man ikke sætte/fjerne et flueben et eller andet sted så man slipper for konstant at tage stilling til cookier fra samtlige danske hjemmesider. Det er dog belastende.
Ja - ja - bare accepter det cookie halløj, så kan jeg selv rense ud i dem en gang imellem ;O)

Venlig hilsen
Dompap
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2014 - 20:07 #1
Det kan du ikke. EU-politikere har i deres begrænsede visdom valgt, at alle sites skal spørge brugere om de accepterer cookies fra deres side. Og pudsigt nok, så kan et nej kun huskes som cookie, som man har sagt nej til.
Avatar billede dompap Novice
24. april 2014 - 00:09 #2
Død-belastende. Gad vide om EU-politikere er i stand til at bruge nettet ?!
Smider du som svar Claes, så ryger pointene afsted til dig.
venlig hilsen
Dompap
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2014 - 05:51 #3
Bare luk selv.
Avatar billede dompap Novice
24. april 2014 - 07:56 #4
OK.
Tak for svar alligevel.
Avatar billede dompap Novice
09. maj 2015 - 15:27 #5
Fandt en add-on der hedder cookiesok.
Virker dog ikke optimalt, men er bedre end ingenting.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
09. maj 2015 - 16:43 #6
Hvis du bruger Chrome findes en udvidelse, der efter min mening, fungerer godt

https://chrome.google.com/webstore/detail/i-dont-care-about-cookies/fihnjjcciajhdojfnbdddfaoknhalnja