Avatar billede Emil3129 Novice
23. april 2014 - 19:25 Der er 2 kommentarer

Windows 8 WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR

Hej jeg har opgraderet min pc så starter jeg den ja den virker fint og efter 5 min får jeg denne bluescreen "WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR" :) HÅBER VIRKELIG i vil hjælpe :)
Ting jeg har opgraderet Vandkøler
En fan controller
En led controller jeg tror måske det kan være et kabel der sider forkert håber i har nogle råd
Avatar billede Emil3129 Novice
23. april 2014 - 19:50 #2
Jeg tror ikke det er harddisken efter hvad jeg har læst er det bare hardware altså det kan være alt i computeren det kunne være fedt hvis der vidste om man kan se hvilken del det er galt med eller om det er et kabel der sidder forkert