Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 11:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer ved søgning på nettet

Jeg har i den sidste tid oplevet, at når jeg søger på nettet, eller bare vil gå tilbage til forige link, så står søgeren bare i lang tid og arbejder, uden at der sker noget.
Men genstarter jeg, så kører det hele fint igen.
Jeg har både Firefox og Chrome. På chrome dukker der også reklamer op, selv om jeg har Adblock, som ellers har fungeret fint.
Det er kommet efter opdatering af windows 8.1, men det kan måske bare være sammenfaldende, uden at have noget med hinanden at gøre?
Jeg har Kaspersky, Superantispyware og Malwarebyte kørende Real time, og har desuden kørt ADWcleaner. Jeg har også prøvet, med Revo unionstaller, helt at slette Chrome og geninstallere, uden at det gjorde en forskel. Er der nogen, som har oplevet noget lignende, eller som har en ide om, hvad problemet kan være?
Jeg har 8GB ram og alt andet kører fint, så løsningen ligger næppe der.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 13:09 #1
Jeg har lige kørt hastighedstest hos yousee.

Hastighedstest dit bredbånd

Resultat:

Download hastighed: 68.435 Mbit/sek
Upload hastighed: 13.722 Mbit/sek

Ret flot, og da jeg bruger kabel, får jeg det bedste signal.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
24. april 2014 - 15:08 #2
Tjek om der er nogle tilføjelsesprogrammer i Chrome, som evt. kan have noget med det at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 15:22 #3
Ok jeg tror det næppe, men jeg har fjernet Telly-Magic-Action for youtube-Logningscenter og Google cast, så får vi se.
Jeg har igen fået en reklame video om Sverigehttp://peecee.dk/upload/view/436331
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 15:25 #4
Nå der kom åbenbart for meget tekst med. peecee.dk/upload/view/436331
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 15:27 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2014 - 16:36 #6
Har du prøvet at rense med CCleaner?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 17:10 #7
CCleaner, ja den bruger jeg flere gange om dagen, hver gang jeg har været på nettet slutter jeg der.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 20:35 #8
Tak for jeres indlæg. Dropper spørgsmålet.