Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan giver jeg point?

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal give jer, som har svaret på mine spørgsmål, point. Kan nogen fortælle mig det?
Shulamit
24. april 2014 - 15:33 #2
Eller for at skære det ud i pap:  Man giver point ved at acceptere et svar, et indlæg markeret med gult.  'Flueben' i feltet 'accepter dette svar' og derefter klik på feltet 'Accepter svar og afgiv points'.  Hvis du har fået brugbare indlæg i form af kommentar (ikke markeret met gult) skal du bede den eller de der her kommet med kommentaren om at oprette svar som du derefter accepterer.  Hvis du skal lukke et spørgsmål uden at give points til nogen opretter du selv et svar (der for eksempel blot siger: Jeg lukker) som du så accepterer.  Derved vender de udestående points tilbage til dig selv.  Du skal lukke spørgsmål med eget svar, hvis du ikke har fået brugbare indlæg, og der er tradition for, at spørgsmål om Eksperten selv, såsom dette spørgsmål, lukkes med eget svar.  Så den første øvelse er, at du på dette spørgsmål opretter er svar og accepterer det.
01. maj 2014 - 07:18 #3
Hvad så, kom du fra det igen?  Har du flere spørgsmål?  Ellers luk venligst dette indlæg igen, nu du har fået opskriften.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2014 - 06:41 #4
Tak for "kommentaren". Det kan godt være du er god til at bruge en computer, Men du er ikke særlig god til at formulere dig. Tænk over din tegnsætning, og husk grundled i hver sætning. Efter længe at have grundet over dit svar, som var svært at forstå pga. ovenstående , lukker jeg spørgsmålet
04. maj 2014 - 09:23 #5
Så er det godt, at du er bedre til at formulere dig.  Jeg accepterer din tak for hjælpen.  (Nu mangler du bare at få lukket dine andre åbne spørgsmål.)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2014 - 06:59 #6
lukker