Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 14:45 Der er 4 kommentarer

Norton VS Bitdefender

Hejsa

Jeg har fået ny bærbar, og ville gerne passe bedst muligt på den såvel som mig.

Så jeg står nu i et svært valg mellem Norton 360 og Bitdefender Total Security

Hvilket bør jeg vælge, fordele og ulemper?
Avatar billede conz Juniormester
24. april 2014 - 17:35 #1
MSE er nu også rigtig god og gratis, og hvis maskinen kom med Windows 8, så har du den endda allerede, da den er smeltet sammen med det medfølgende Defender.

Men ellers, så har jeg altid haft bedst erfaringer med Bitdefender, og de fleste reviews anbefaler da også enten den eller Kaspersky.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2014 - 17:41 #2
@jacKNP
Du har ikke lukket et eneste af dine mange spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/JackNP
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 16:50 #3
Man kan selvfølgelig havde den mening om sikkderhedsprogrammer man vil, men når nogle anbefaler MSE, vil jeg så gøre opmærksomt på, at microsoft anbefaler alt andet end deres egent MSE/antivirus

Fra PCPRO :
"Microsoft has admitted Windows users should install antivirus above and beyond its own Security Essentials"

http://www.pcpro.co.uk/news/security/384394/microsoft-security-essentials-is-designed-to-be-bottom-of-the-antivirus-rankings#ixzz2zuKG2800"

Så jeg står nu i et svært valg mellem Norton 360 og Bitdefender Total Security Hvilket bør jeg vælge, fordele og ulemper?

Med Bitdefender Total Security får du også tyverisikring af din bærbar, du kan gå ind på en hjemmeside og lokaliser din bærbar. Se billed, Bitdefender er utrolig præsis.
http://i.imgur.com/94vn1yR.png

Jeg har Bitdefender Total Security på min bærbar med Windows 8.1 og det er nok det mest velfungerende jeg har prøvet. Jeg har prøvet Norton dog ikke 360, men det var som Norton plejer at være, ikke særligt velfungerende, og lidt for ressourcekrævende.

Bitdefenders menuer, er ikke de mest nemme, at finde rundt i, og så er det programmet ikke på dansk .

Men det bedste er jo at man selv prøver programmerne.
Begge programmer kan købes hos E-gear.dk.

Bitdefender Total Security til en computer 189,00 kr
http://e-gear.dk/bitdefender-total-security.html

Norton 360 til en computer 239,00 kr.
http://e-gear.dk/norton-360-778.html

Prøver man forskellige sikkerhedsprogrammer skal man efter brug sikre sig at program rester bliver fjernet med Uninstaller Tool/Remove Tool.

Får du ikke en masse mail fra Eksperten.dk om at lukke dine tråde.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 16:52 #4