Avatar billede Emil3129 Novice
24. april 2014 - 18:04 Der er 3 kommentarer

H100i

Gør det nogen forskel hvilken vej blæserne vender på en Corsair h100i for min CPU er næsten lige så kold som standard intel køler ved ikke om jeg har vendt blæserne forkert :)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2014 - 19:08 #1
hvis den er nede på lav temp, så bliver den ikke koldere ved ny køler. Det er kun ved maks belastning, at temp vil være lavere med en god køler frem for en standard.
Hvordan vil du kunne vende blæser forkert?
Avatar billede Emil3129 Novice
24. april 2014 - 21:39 #2
Jeg tror at "vinden" går den forkerte vej ?
Er der ikke forskel på hvordan man vender blæserne ?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2014 - 07:28 #3
De skal sidde vendt som på http://www.techpowerup.com/img/12-11-05/corsair_hydro_h100i_01.jpg og slangerne skal være inde i kabinettet. Kan du gøre det forkert? Var blæserne ikke monteret på holder ved levering?