Avatar billede Emil3129 Novice
24. april 2014 - 22:02 Der er 1 kommentar

Hurtig hjælp... HDD eller Bundkort

Jeg tror det er galt med mit Bundkort eller HDD efter jeg har skiftet kabinet og fået en SSD er det kommet problemer jeg har prøvet at gendanne Windows men det tog 3-4 Timer før den kom på omkring 67% og så genstartede den og startede forny ? jeg ved ikke hvad problemet er håber en kan hjælpe

Den siger hvis jeg prøver at finde fejlen kommer det her
Startreperation kan ikke reparere din pc

Logfil C:\WINDOWS\System32\Logfiles\SrtTrail.txt
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 00:20 #1
Du har ikke lukket et eneste af dine spørgsmål. Det hæmmer jo lysten til at se på dit nye spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Emil3129