Avatar billede Madsbpetersen Novice
24. april 2014 - 23:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

stationær pc genstarter under opstart

Hej gode folk.
Jeg har en stationær pc fra HP som har problemer med opstart. Jeg har prøvet at geninstallere windows 7 adskillige gange nu, men det samme sker hver gang; Computeren virker fint indtil jeg lader den stå, og den går til pauseskærm/dvale/ --> den går i sort og jeg er nødt til at holde 'slukknappen' i bund og genstarte (ellers genstarter den selv, når jeg trykker på 'tændknappen')
Jeg har prøvet at komme ind i windows igen, og når jeg åbner programmer får jeg 'not responding' i 2-5 min. og ellers kører det generelt bare dårligt. Jeg er desværre kommer dertil, at jeg ikke kan komme til windows uden at formatere det hele..
Det skal lige siges, at computeren køre optimalt efter formatering og indtil den jeg lader den stå.
Håber I kan hjælpe en knægt uden ret meget forstand på computere :)
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2014 - 20:03 #1
først og fremmest, besvar eller luk dine tidligere spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/986409
Avatar billede Madsbpetersen Novice
26. april 2014 - 12:38 #2
Tusind tak for det svar. det fixede lige min computer
Avatar billede nopsen Ekspert
26. april 2014 - 13:58 #3
hvorfor skulle folk bruge tid og energi på dit problem, når man kan se du ikke reagerer på det folk skriver?!