Avatar billede L290003 Nybegynder
01. maj 2014 - 08:54 Der er 4 kommentarer

Rammer i Word??

Jeg er ved at lave et sang hæfte i Word. Og der skal være en sang på hver A4 side. Jeg skal have forskellige Rammer ved hver sang. Jeg bruger Words egne rammer og kanter. Men kan det passe man ikke i et dokument kan lave forskellige rammer på hver side??
Avatar billede supertekst Ekspert
01. maj 2014 - 09:14 #1
Prøv at indsætte sektionsskift mellem de enkelte sider - så skulle det være muligt at sætter en ramme for den aktuelle sektion.
Avatar billede L290003 Nybegynder
01. maj 2014 - 09:21 #2
Rammen følger desværre stadig med :(
Avatar billede supertekst Ekspert
01. maj 2014 - 09:32 #3
Har du i forbindelsen med definitionen af en ramme indstillet hvor rammen skal anvendes: dokumentet / aktuelle sektion?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2014 - 11:49 #4
prøv at lege med indsæt/tekstboks
der han du vælge lidt mht rammefarve, 3D effekt, skygge osv for hver boks for sig.