Avatar billede escape4ever Novice
01. maj 2014 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dos Attack

Hey

håber virkelig nogle kan hjælpe mig, er ved at gå
ned over det.

jeg kigger engang imellem mit modems log igennem og kan se jeg faktisk stor set konstant bliver angrebet af et dos attack
både på min wan ip men mest på min interne ip, er der nogle der kan hjælpe mig med at få det stoppet.

har scannet min com med malwarebytes og superantispyware, de fandt ikke noget

min com er en win 8 pro,
og modemmet er et NETGEAR Gateway CG3700EMR fra yousee
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2014 - 15:49 #1
Har du prøvet andre renseprogrammer?
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Og evt en tur med HitmanPro:
http://www.surfright.nl/en/hitmanpro

kunne være noget man kunne prøve.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2014 - 19:31 #2
Har du overhoved nogle firewall på computeren eller i Routeren !
Avatar billede escape4ever Novice
07. maj 2014 - 15:22 #3
#2
windows egen firewall er aktivitet, kan ikke lige se noget med firewall i modemet, så ved jeg faktisk ikke

#1
den fandt ikke noget spændende og slettet rapporten, kan godt lade den køre igen når jeg kommer hjem igen, men den finder ikke noget
Avatar billede escape4ever Novice
21. juli 2014 - 14:46 #4
er ved at rydde op i gamle åbne tråde, fandt ingen virus men fandt ud af af når jeg gik ind på en side, troede modemet det var dos attack, det var derfor min log blev spammet, tak for forsøget lukker selv efter mig