Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2014 - 20:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Win 8.1 pro OEM

Hej,

Jeg har et dumt spørgsmål.

Jeg har købt en fin ultra Slim laptop i dag. Ved siden af købte jeg en Win 8.1 pro EOM licens.
Den vil jeg gerne installere på min nye maskine.

Dog kom jeg lagde lige mærke til. Jeg har jo ikke noget DVD drev :/

Hvor kan jeg hente en Win 8.1 pro EOM (Licens er ligemeget den har jeg jo på pakken)

Dertil, hvorledes laver jeg et bootable usbstick med OS systemet
Avatar billede klaudi Ekspert
02. maj 2014 - 22:21 #1
Måske dette kan bruges...

How to Download Windows 7, 8, and 8.1 Installation Media — Legally
http://www.howtogeek.com/186775/how-to-download-windows-7-8-and-8.1-installation-media-legally/
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2014 - 22:43 #2
Jeg plejer at bruge det simple program Rufus.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2014 - 11:32 #3
Ud over Rufus, har jeg også prøvet Wintoflash, som jeg synes var hurtigere til at klargøre usb pinden.
http://wintoflash.com/download/en/

Det kræver jo stadig du har en pc med dvd drev du kan låne for at oprette usb pinden.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2014 - 20:10 #4
Tak alle sammen fik det installeret :)

Dog er jeg stødt på et nyt problem, som jeg kan se mange har, men har svært ved at finde rettelsen.
Når jeg laver en Windows update får jeg denne fejl 8024401c, jeg har fået nogle updates installeret ved at gå ind i regedit og ændre nogle setting til 0, men den resetter ved hver genstart :(

Findes der en permanent løsning?
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2014 - 15:05 #5
Kender ikke til det problem... prøv at google. Måske http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/windows-update-error-0x8024401c
Kan se på google andre har problemet, du burde kunne finde en løsning et eller andet sted.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2014 - 16:45 #6
Jeg installeret maskinen helt forfra igen, og 10 gange langsommere. HErefter virkede det.

Kommer der et svar så jeg kan give point?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2015 - 22:20 #7
Luk