Avatar billede BentHansen213 Nybegynder
02. maj 2014 - 22:27 Der er 9 kommentarer

Vil i sige hvad i syntes om mit website

Hej mit navn er Bent jeg har lige lavet et website men jeg ved ikke om det ser godt nok ud og om det er brugervenligt. Vil i gerne skrive i kommentaren hvis i syntes der mangler noget ved websitet.

Tak på forhånd :)
Avatar billede keysersoze Guru
02. maj 2014 - 22:37 #1
Lidt vel tomt blankt i det måske?
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. maj 2014 - 22:39 #2
Der mangler også et link.
Avatar billede BentHansen213 Nybegynder
02. maj 2014 - 22:47 #3
Hehe det havde jeg ikke lige tænkt på :)

Her er det:
http://www.mezax.com
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. maj 2014 - 22:57 #4
Hvad er din plan med siden? Er det en side til dig selv eller andre? Jeg synes den virker lidt kedelig og mangler noget indhold og design.
Avatar billede BentHansen213 Nybegynder
02. maj 2014 - 23:29 #5
Okay tak hvis du vil skrive det som et svar kan jeg give dig pointene :)
Avatar billede Spliids Nybegynder
02. maj 2014 - 23:31 #6
Hvis jeg var dig ville jeg kigge på Wordpress, trods det er et blogging værktøj (CMS system) er det ret fleksibelt med lige nøjagtigt det indhold du sigter efter.

Med wordpress har du også et hav af gratis skabeloner som hurtigt kan få din side til at fremstå lækkert i udseende.

Jeg lavede for et par dage siden et indlæg på min blog om wordpress som du kan starte med at læse her: http://michaelspliid.dk/wordpress-nem-hjemmeside-alle/

Håber det hjælper dig på rette vej.
Avatar billede Chrintz Praktikant
27. maj 2014 - 14:08 #7
Jeg den kan ikke tilgås med adblock aktiveret. Nu ved jeg ikke hvad formålet med siden er, men jeg tvivler på at du får folk til at slå den fra med en java alert...
Avatar billede atla Novice
23. juli 2014 - 13:42 #8
Hej,

Jeg synes virkelig ikke, at siden er pæn. Sorry. Jeg kan godt forstå pointen med sitet - flashspil og reklamer. Men designet er helt til hundene efter min mening.

Prøv med wordpress + et pænt og simpelt tema.

Jeg kan anbefale WP explorer. Han laver gratis temaer, som jeg f.eks. har brugt her http://fugefræser.dk/.
Avatar billede storgaard Juniormester
23. september 2015 - 17:14 #9
Ser ud til at du er gået i tænkeboks med designet..
Der findes mange gode gratis WP themes som er både gratis og virker lige ud af boksen på alle måder. Fx. har jeg brugt dette theme på flere sites, og det er simpelt hen så let at arbejde med: http://www.netkablet.dk/